Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min jente på 7 mnd. har vært veldig urolig om natten den siste måneden. Begynte med en forkjølelse så det er en av årsakene til at hun ikke får sove så godt. Men hovedproblemet er at hun snur seg over på magen med en gang hun våkner litt om natten. Er heller ikke snakk om å sovne på magen, hun blir stående på alle fire og er helt oppgiret. Hvordan skal jeg få henne til å beholde roen om natten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en sovepose og binder pose i sengen hans. Det fungerer veldig bra og han snurer seg ikke rund lenger. Men Du må passer på at du finner den riktig størrelse.Då er det ikke farlig.Jeg vet at mange ser: Det er farlig, men det er det ikke hvis du passer på størrelse.

Vi har snakket med mye folk om det også med JOrdmødre og helsesøstere.De sa også at det er heltf greit å gjør det slik hvis du har den rette størrelse. Og nå har vi sovepøser siden flere Månader og babyphone i sengen og alt er trygt og rolig om natta :-)

Skrevet

Anbefaler pose fra babydan (fåes på babyshop), den festes med strikk under sengen og passer barn fra 6 måneder. Her sover han mye bedre etter at vi begynte med den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...