Gå til innhold

Snø er moro!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan tro det var en liten frøken som var fasinert over at det snør i dag. Hun ble bare stående og kikke ut fra hun stod opp til vi skulle gå i barnehagen. Tror vi må ut med akebrettet i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ja, jeg har hjemmekontor i dag heldigvis, og fikk da sett det utrolige uttrykket Camilla fikk når hun skulle ut :-)

Så en smule forskrekket ut ja, og det selv om hun hadde stått klistra til hagedøra nærmest siden hun sto opp :-)

Tenker de har det moro i barnehagen i dag ja!

Skrevet

Her var det full panikk! Hun ville ikke ut og gå i snøen og ville heller ikke være med på leken i bhg i dag. Ingen snø-fanatiker mao

Hun peker på himmelen og sier nei nei nei. Jaja, det er jo ca 6 mnd igjen med snø, så hun blir vel vant til dette også

Skrevet

Ha ha, synes jeg ser fortvilte Erica som prøver å få det til å slutte. Kan bli noen frustrerende måneder for henne... Nei da, hun blir nok fort fortrolig med det, og synes nok det blir stas snart;-) Maja var også rimelig stor i øynene da hun kikket ut i dag tidlig. I dag har barnehagen vært på tur og grillet pølse, og lekt i snøen. Skikkelig stas!

Skrevet

Hehe må le litt av Erica jeg også, hun skjønner vel ikke helt hvorfor det ikke slutter når hun så ettertrykkelig sier at hun ikke liker det?!?

Det var visst ingen slager her heller, Mia er et vanedyr og det tar nok noen dager før basing er ok. Hun hadde visst gått mot døra og sagt "sove" så det sier litt om hva hun synes om snøen.

Skrevet

Oda var helt i hundre.

På vei til barnehagen sa hun bare å å å og hvit bil , hvit bil.

Hun har en tendens til å kommentere alle bilene på vår vei - og det er en del av de så mamma begynner jo å bli litt lei. prøver oss med blå bil ,rødbil osv

Da hun skulle trø på snøen første gang hvinte hun av lykke og mamma ble helt rørt og super lykkelig pga snøen hun også.

Synd den gikk bort så fort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...