Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Får jeg endelig opp di forbaska platene her!!! Tro ikke det er en enkel sak.Nei langt i fra.Da vi skulle kjøpe di,så var di utsolgt!!! Å jeg så for meg tilbudet flakse av sted...Men ble lovd at vi skulle få di til samme pris.I mellomtiden kom en sak av en mann å sa vi skulle få hos han.Hadde mye igjen etter at han pussa opp.Jeg så glad,for det å spare noen kroner er jo himmelsk.Men jo mer han hevda vi skulle få,jo mer skreptisk ble jeg.Å når disse platene ikke dukka opp,så tok jeg saken i bestemte hender selv.Nå er plater kjøpt,ubehandla.For enda er di ikke kommet inn.Så jeg maler selv.Å ut fra mine mattekunnskaper så kommer det ut i samme sum. Men jeg tror jeg angrer på farvene ;o) he he he...forseint,men alikevell....En slags gråfarve på vegg,og så ble det elfenbeinsfarve på resten.Den så veldig varm og behagelig ut på butikken.Et skap var mala med den.Men blir det helt feil,så maler jeg over jeg ;o) Å jeg har planene klare.Men med han dærre speedy gonsales til hjelper,så kan det dra ut i tid...Men jeg tenker at i dag,da sager jeg jaggu selv ;o) Å spikre kan jeg,så da så. Men har dere vært borti den nye malinga? Den som er bra for allergikere?? Luktfri osv.Jeg kjøpte den,og håper di penga ikke fløy forgjeves ut døra.Tror det blir greit til slutt her,men akk så mye styr. Har blitt så tett at jeg bruker innhalatoren hyppig,og snørra vil ingen ende ta.jækh..I tillegg er pms en god "humørspreder",ryggen en fin plageånd,og mere vil jeg ikke ha her. Å dere,hun lille søte dere vet,hun gikk sine første vaklende skritt her på Mandag!!! "STOLT" og en smule skeptisk...To som skal storme rundt å rampe??? Ups...... ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Du er jammen kjempeflink og effektiv for tiden!!! Like greit å male selv kontra å vente lenge på platene. Det hadde jeg også gjort:-) Og jeg håper virkelig den nye malingen er så super som reklamen sier, for jeg er også som deg, en som blir tett herfra til månen av all maling. Uansett om det er vannbasert eller oljemaling. Du får også kjøpt maske som skal holde gassene unna åndedrettet og anbefales! Lufting er uansett viktig da gassene bruker tid på å gasse seg ferdig. Oljemaling gasser seg faktisk raskere ferdig i forhold til vannbasert som bruker flere uker og måneder. Elfenben har jeg på soverommet og den har mye gult i seg. Men kan helt sikkert bli rålekker på skapdørene! Så nusselig med lille frøkna da:-))) To propeller merkes nok godt ja!
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Ja,jeg er enig =) ER effektiv.La oss håpe det varer frem til Jul hehehe ;o) Jeg vil helst ha gjort ting i går jeg.Ting går for sakte etter planen =) Men vi har starta,selv om det gikk treigt.Mye sånne utskjæringer for diverse her.Å nå vet vi hvorfor det trekte slik ved vinduet...Over 1cm åpning rundt,og ingen isolasjon.Så snekkere var slurvete før også.Men nå er det fiksa,og det er merkbar forskjell. Å gubben er jammen flink med saga...=))) Han er flink bare han vil. Ikke ofte jeg kan skryte,men nå gjør jeg det.Han skulle vært på et snekkerverksted og laga fine ting.Det viser vogga han laga til gutta.¨ Er spent på farva jeg.Ble så usikker på om den elfenbeingreia passer seg på innredning!?! Å enda et spørsmål dukka opp.GARDINER!!! Må jo ha gardiner. Et lite vindu,men....? Jeg er da ingen gardindame heller jeg...urkh
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Så koselig at du er stolt og synes han er flink. Og tenk så glad han blir for den positive tilbakemeldingen! Jeg har ingen snekker, så jeg synes du er superheldig:-) Selv om han er god på mye annet da;-D Å ha åpninger rundt vinduene høres kaldt ut ja. Godt dere fant det ut. Og gardiner må du kanskje ha ja:-) Da svinger du frem symaskina da:-)
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Ja,nå syns jeg han er flink =)) Han har vel arva pappans evner meg treverk og hender.Han var multikunstner og fikk til alt mulig. Jeg sy gardiner???? HAHAHAHAHAHAHAHAH,kan ikke slike greier jeg.Å eldste,som kan det har ødelagt maskina mi...Men den kan vel fikses,hun overtales,og vips ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Ellers så funker persienner helt greit også:-) Her i heimen er det gardiner i de store stuevinduene, i kjellerstuen og en høyde på terrassedøren på kjøkkenet. Ellers går det i persienner, lift og rullgardiner:-) Enkelt og greit! Gardiner har jeg aldri hatt helt hjerte for.....finner sjelden noen jeg liker, så det blir stort sett helt nøytrale og ensfargede i lyse farger..................men så kliner jeg til med fargerike bilder også da:-) Mange bilder!
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Tenkte faktisk lift gardiner i går.For da oppdaga jeg at naboen ser ned hit,inn vinduet og på tv...hehe,skal ha med seg alt slike. Er jo et lite vindu,og nå blir vi ikke å sitte ved det mer.Så kanskje jeg skulle gå for lift ja...Men så er det farve da...gosj,jeg er dårlig på slike husmorting jeg....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 Hvite, lime-grønne, grå som kjøkkenet, eller tja....velge og vrake???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg kjøpte noen i krem som sikkert matcher elfenbensfargen på skapene.....ellers finnes de i alle farger og mønstre. Noen blomstrete friske kanskje? Noe med rødt i til jul? Sjekk på nettet. Du kan få kjøpt ferdige vet du, med oppheng og alt. Enkle er ofte det beste vet du;-D
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #10 Skrevet 30. oktober 2008 Skal se hva di har på butikken jeg.Kjøte julegardiner i fjor,og di kan brukes i år.Men vet dere.Nå sitter jeg her å ser på stua.Planene for den er allerede i huet ;o) Får be noen kakke meg hardt før jeg starter der også....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. oktober 2008 #11 Skrevet 30. oktober 2008 Det er moro å sette i sving hammer og kost! Du skal se du er i en stim og trenger litt forandring i livet, det gjenspeiles ofte i slike ting det:-) Og at det blir koselig og alle kan bruke sine kreative sider er jo helt toppers!! Kjør på!!!
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #12 Skrevet 31. oktober 2008 Blir gøy å kan trives i eget hus ja.Det gleder jeg meg til. Håper du har rett klatten,at jeg er i en stim.Føles mer som en kamp alene,men.... Men liftgardiner,se det fant jeg ikke!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. oktober 2008 #13 Skrevet 31. oktober 2008 http://www.ellos.no/ListPage/Category.aspx?CategoryId=29429
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå