enda en Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Hva synger de egentlig? Er det bare jeg som ikke skjønner/hører/fatter ordene i teksten?
gutt09&spire11 Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Tror teksten er noe sånn: 'Når man er liten er man lett å lede, sendt ut i livet for å overleve. Mor er stolt og far er borte, livets korte vei er lang å gå. Du ville "frihet uten grenser, ikke stans meg nå". Ingenting er som du tror når du blir mor for aller første gang.' Moro å få med seg:) Er superglad hun fra Vennesla i forrige sesong kvitta seg med han typen hun var sammen med!!! For en idiot!!
Mamman til Mia Camilia Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg får ikke inn FEM jeg Noen andre steder man kan få sett det? Uten å betale da.
enda en Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2008 Aha...! Enn hva synger de under rulleteksten da? Altså etter programmet? Veeeeldig viktig...hm...! =)
gutt09&spire11 Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Hei igjen... Du må nok kjøpe abo. på maxdome på tvnorge sine hjemmesider. Slutten av sangen er litt værre...men tror det aller siste hun synger er: ...når man er liten, blir man stor, imorgen... Henger ikke på greip, men men... Håper det hjalp litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå