Snurrepippen Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg hadde egentlig sagt at det fikk holde med de to rabagastene jeg har.. Men for bare et par uker siden hadde jeg en litt skummel opplevelse. Jeg tok ut spiralen (pga. PMS-trøbbel) og like etterpå fikk jeg store blødninger og store mengder koagulert blod kom ut. Jeg var hos legen som sa det enten kunne være hormonelt, eller muligens en SA.. Den opplevelsen gjorde at jeg begynte å tenke meg om en gang til - kanskje hadde det vært litt fint med en liten snupp til før vi gir oss?? Jeg har to gutter fra før, en på 5 år og en på 19 mnd. Mannen min er HELT klar for en til, men noe av det som holder meg igjen er jo alt dette praktiske.. Hus, bil, økonomi og tid.. Men så har vi jo en del praktiske FORDELER også da: Enda flere barn å være glad i - jeg drømmer litt om den lille snuppa i familien, og blir litt babysyk når jeg ser disse små, fine babyene.. Følte det litt vemodig å ikke få flere barn etter jeg fikk den yngste kjekken.. Eldstemann begynner på skolen etter sommeren og det hadde vært fint å kunne være hjemme for ham. Jeg har en jobb som er langt unna hjemmet vårt og som jeg ikke trives i, så sånn sett hadde det jo vært kjekt ;-). Det gir meg også tid til å finne noe annet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå