Gå til innhold

heisann se her pittelitt


Anbefalte innlegg

Skrevet

eg lurer litt på her nå d e någen her så snakker om ei svenke side så du kan ta tiden på riene på er d noen så vil dele den siden me meg.

er jo bare 36 uker nå men hadde vore kjekt å veta kor eg kan se når riene begynner ein gong hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.varktimer.se

 

:)

 

Man bruker mellomrom tasten for å starte/stoppe klokka:)

Skrevet

ååå takk får svar då ska eg skrive d ner får hukommelsen e blitt litt treige i d sista hehe

Skrevet

Hehehe, ja det er greit å få skrevet det ned:)

Jeg har lagret det på favoritter på dataen jeg da:)

 

Spennende tid fremover:)

 

Når har du termin?

Skrevet

eg har o lagt d på favoritter nå måtte jo inn der får å testa ut detta her hehe, eg har tarmin 25 november så d e 3,1/2 veke igjen ca elle eg kan jo sei 27 dager da.

 

eg gleder meg masse t å får ut babissen min nå, begynner å bli litt lei nå.

 

du da kor longt på vei e du.

 

off eg skriver så dialegt hehe

Skrevet

Hehe bare skriv på dialekta di du:) Jeg skjønner deg så godt atte;)

 

Jeg har menstermin den 26 november, men ul termin den 7 desember.

Men jeg håper så inderlig at hun kommer før:)

 

Så i dag har jeg 39 dager igjen jeg da, det høres så utrolig lenge ut, men når jeg tenker på det, jeg startet å telle dager på dag 100, og tiden derfra har jo gått kjempe fort.

 

Men babyene kommer til oss når de er klare ihvertfall:)

 

Å så kos det skal bli:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...