november barnet Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 eg lurer litt på her nå d e någen her så snakker om ei svenke side så du kan ta tiden på riene på er d noen så vil dele den siden me meg. er jo bare 36 uker nå men hadde vore kjekt å veta kor eg kan se når riene begynner ein gong hehe.
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 www.varktimer.se Man bruker mellomrom tasten for å starte/stoppe klokka:)
november barnet Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2008 ååå takk får svar då ska eg skrive d ner får hukommelsen e blitt litt treige i d sista hehe
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Hehehe, ja det er greit å få skrevet det ned:) Jeg har lagret det på favoritter på dataen jeg da:) Spennende tid fremover:) Når har du termin?
november barnet Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2008 eg har o lagt d på favoritter nå måtte jo inn der får å testa ut detta her hehe, eg har tarmin 25 november så d e 3,1/2 veke igjen ca elle eg kan jo sei 27 dager da. eg gleder meg masse t å får ut babissen min nå, begynner å bli litt lei nå. du da kor longt på vei e du. off eg skriver så dialegt hehe
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Hehe bare skriv på dialekta di du:) Jeg skjønner deg så godt atte;) Jeg har menstermin den 26 november, men ul termin den 7 desember. Men jeg håper så inderlig at hun kommer før:) Så i dag har jeg 39 dager igjen jeg da, det høres så utrolig lenge ut, men når jeg tenker på det, jeg startet å telle dager på dag 100, og tiden derfra har jo gått kjempe fort. Men babyene kommer til oss når de er klare ihvertfall:) Å så kos det skal bli:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå