Gå til innhold

DET ER SNØ!!!!!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så herlig! I dag er det mange glade barn i barnehagen. :)))) og mange glade voksne også, for den saks skyld!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå er det noen snøkorn i lufta her også, men ingenting på bakken, så ikke den store jubelen blandt barna nei....

Skrevet

Begynte akkurat å snø her også, men det ser ikke ut som det blir liggende......

Skrevet

Her er det også snø.

Hans Emil som de siste dagene har hatt lite lyst til å gå i barnehagen løp bort til utenklærene da jeg sa de sikkert skulle ut og leke i barnehagen idag:-)

Skrevet

Her er det 10 minus og knall blå himmel ute:)))

Skrevet

OJ! Så kaldt altså!? Hvor bor du da? :o)

Skrevet

Her er det også snø. Har 5 cm snø, såvidt over 0 grader og helt stille. Vi har allerede vært ute å lekt i snøen, dratt frem akebrettet mens lillebror sov og lagt snøkake. Nå gikk vi inn og skal lage vaffler =)

 

Imorgen skal de i bhg, håper det er litt snø der nede også. Det er så kos for barna =)

 

Skrevet

Hehe, våknet til 3 minus og ca 3 cm nysnø ute idag. Kjempekoselig, men litt vanskelig å gå tur.

Begynt å tø nå så tror ikke det blir liggende lenge.

Totalt kaos på veiene selvfølgelig, enda dette var varslet i går...

Skrevet

Våknet til ett hvitt teppe så langt vi kunne se, og nå har det begynt å snø igjen, daler ned her på sør-øst landet i slutten av oktober, ja ja.

Prinsessa blei overlykkelig når hun sto opp i dag, løp rett i garderoben å henta vinterdressen som hang klar til bruk :)

Skrevet

Er snø her også, og i motsetning til sør landet, så blir mest sannsynlig snøen liggende. Kanskje helt til mai om vi er riktig (u)heldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...