ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Vi gifter oss på stranda i Thailand, og vil ha en gitarist til å spille under sermonien. Er en ganske vanskelig melodi vi har valgt. Han skal ha 1000 kr for det. Er det normal pris? Tenker at det kanskje er noe dyrt til å være der nede. Hva betaler dere? Har en bryllupsplanlegger som ordner alt, og hun har sikkert et honnorar innbakt i denne prisen også, siden det er hun som har funnet han. Har prutet endel på annet, så vet ikke om jeg kan prute noe mer :S
Resilience Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Det er norsk pris, så mulig det er litt dyrt for Thailand. Aner ikke.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2008 Hmm.... Ok, så det er en "Normal" norsk pris? vet ikke om jeg burde prute på det...
polarn & pyrene Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Vi hadde en som sang to solosanger i våres bryllup her i Norge da og betalte henne 2000 kr.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2008 Ok, sånn sett kan man kanskje si prisen er grei... Vet ikke om jeg gidder å styre for noen få hundrelapper, om det i det hele tatt går...
lille sprelle Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 jeg tok 1500 for å spille i bryllup (tre sanger under borgerlig sermoni)
wireless wife Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 Vi betalte rundt 20 000 vi. Men det var jo i en helt annen skala. Vi hadde en strykekvartett som spillte innmarsjen (utendørs bryllup). Så spilte de en forholdsvis lang sang midt i vielsen et sted, så spilte de utmars. I tillegg hadde vi storband som spillte opp til dans på kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå