bæbælillelam Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Lurer bare på om det er andre som fryser en del nå som dere er gravide? det gjør jeg! Er egentlig en ganske "varmblodig" person til vanlig, men nå fryser jeg ganske mye og ofte. Noen andre? Noen som vet om det kan ha noe med graviditeten å gjøre ..?!
hmm... Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg og fryser heeele tiden... Må ofte legge meg med strikkelabber...hehe... Pleier aldri å fryse ellers. Er 11+2
bæbælillelam Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2008 I går la jeg meg under helårsdyne m/ullpledd oppå, fleece-pledd rundt meg i tillegg til at jeg hadde på meg pysj! Tror jeg må kjøpe meg en flanell-pysj i dag! BRRRRR!!! drikker te hele dagen for å varme meg opp Vet du hvorfor vi fryser ??
♥ DAME Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Heisann ) Jeg veksler mellom å være varm og kald hele tiden. Tempen her i huset blir aldri riktig liksom Jeg er 11+2 i dag ) Ser at du er 12+2, du er jo kommet til 2. trimester du, heldigris )) Men kommer straks etter jeg, hehe ))
hmm... Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Aner ikke...Har lisksom ikke hørt at d er vanlig før...
bæbælillelam Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2008 he he det ble en liten trykkleif: jeg er 11+2 så da rykker vi over samtidig
Line3 Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Har jeg hørt at det kan ha noe med jernmangel å gjøre tro? Er ikke sikker. Det er jo i tilfelle vanlig å få under graviditet. I tillegg er jo mange mere trøtte/slitne og tar det mere med ro. Da holdes jo ikke kroppstemperaturen oppe og i fart like ofte som før? Tja... Dette ble et supert svar følte jeg. He he
Gjest thricane Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 jeg fryser også. hvios jeg først er blitt kald, får jeg ikke varmen igjen. i går frøys jeg på beina, fyrte i ovnen, hadde en el ovn rett ved meg, lå under teppe, men allikevel tok det to timer før beina mine hadde normal temperatur igjen... var slik med førstemann også.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 29. oktober 2008 #9 Skrevet 29. oktober 2008 jeg er bare 6+2,like før jeg fryser "i hel".. men jeg er alltid sånn i vinter mnd`ene.. alltid blå under neglene..
Gjest thricane Skrevet 29. oktober 2008 #10 Skrevet 29. oktober 2008 jeg også blir blå på neglene... godt å høre det er flere, kjenner ingen andre som blir det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå