Akki42 Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Hei Noen over 40 her som har erfaringer?har dere fått noe hjelp? vi er 43 og vet vi er for gamle til å få hjelp. er det ikke noe håp? noen som vet?
fått attpåklatt Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Dere er vel ikke for gamle for hjelp.....bare for kommunal hjelp. Jeg er ikke sikker jeg altså, men jeg trodde da man kunne betale selv, og få behandling! Har dere fått svar hos lege at det ser mørkt ut for dere, eller er du bare litt lei? Jeg var inne på siden din, og så at du ble gravid for et år siden, men mistet - du var jo gravid, så da kan du jo bli det igjen!!! Jeg har begynt hos homeopat/akupunktør/fotsone (samme dama) og har veldig trua på det! Kankje noe for dere? Skjønner at man mister litt motet inne i mellom, men det er vel absolutt håp :-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Dere er IKKE for gamle til å få hjelp i det PRIVATE )
Ønskebaby Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Hei Akki42! Dere er ikke for gamle for ivf forsøk i det private. Har selv valgt å få hjelp siden vi ikke ble gravide etter et års prøving. Jeg er 40 år og oppsøkte derfor privat klinikk. Fikk hjelp med en gang. Skal om ikke lenge påbegynne andre forsøk. Lykke til og stå på!!
kaje Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Hei på deg :-)) Dere kan fortsatt få hjelp på fertilitetsklinikker i Norge.... men vær rask. Jeg startet opp 2 nmd. etter at jeg fyllte 44, og da var det for sent med IVF for meg.. ( iallefall på Aleris i Oslo). Det er mulig at grensen er 45 på Volvat. Lykke til Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå