petra :) Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har IKM på mandag, og er sååå spent! Har ingen symptomer eller noe, men det hadde jeg ikke med den første heller. Er bare i 2.PP nå, så det er jo litt tidlig å forvente seg noe så fort, men det er jo lov å håpe! Håper det er andre med IKM samtidig med meg, så kan vi oppdatere/gratulere/trøste hverandre! Satse på det blir mange gratulasjoner da!
Blidogfornøyd:) Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 VIl bare si masse lykke til. JEg har ikm til fredag, men måtte teste i dag, og dable den svak positiv, så er litt spent på om det da er en liten spire der.. Har du noen symptomer på at du er gravid?
Musemor med tre søte små Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Har IKM på tirsdag, er også i 2. pp. Ingen symptomer
tjorven- nr 3 Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 jeg har IKM fredag om 1 uke : ) sånn ca...ikke helt stabil syklus, men det blir dag 30 på meg . 3 pp her. Luft i magen til tider...men ellers ingenting... spennende dette lykke til alle sammen!
petra :) Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2008 Åh, så spennende! Me får krysse fingrene for at du har en spire ja! Nei, ingen symptmer...
petra :) Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2008 Så kjekt at vi er flere! Spennene å se om det har blitt treff da!
Blidogfornøyd:) Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Petra:) Det stemte det vettu.. Den var positiv:) Er så utrolig glad nå, og skjønner det liksom ikke helt. Håper det snart sitter på deg/dere også.. Masse lykke til:) Klem
Musemor med tre søte små Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 Blidogfornøyd:): Så gøy, gratulerer med spire og lykker til i svangerskapet ;-) Resten: Lykker til, og håper alle følger etter Blidogfornøyd:)
Blidogfornøyd:) Skrevet 29. oktober 2008 #9 Skrevet 29. oktober 2008 Det håper virkelig jeg og:) Tusen takk for gratulasjon. Er så koselig å være her inne. Også sitter jeg liksom alene hjemme nå, og har lyst til å ringe alle å dele denne fantastiske nyheten.. hehe. Men syns det er litt tidlig liksom. Så utrolig godt å dele det med dere;)
petra :) Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. oktober 2008 Blidogfornøyd:) : Så kjekt! Gratulerer så masse! Kan tenke meg du er glad nå! Hvor lenge hadde du prøvd? Håper det er mange som følger etter deg! Lykke til med svangerskapet og masse lykke t! Nyt det! Tia går så altfor fort!
Blidogfornøyd:) Skrevet 29. oktober 2008 #11 Skrevet 29. oktober 2008 Tusen takk Petra:) Ern utrolig rar følelse.. Skjøøner det liksom ikke helt. Det satt på den 3 pp, så har vært kjempeheldig. Var veldig spent på det. For mine foreldre prøvde i nesten sju år, og hadde gitt opp. Så satt det. Var litt redd i forhold til at det kunne være noe arvelig. Men det slepper jeg å bekymre meg for nå... Yohooo... Dette er spennende..=) Lykke til petra. Skal følge med innpå her og se hvordan det går:)
BabyMe Skrevet 29. oktober 2008 #12 Skrevet 29. oktober 2008 Gratulerer så masse Blidogfornøyd! Så morsomt! Vi kommer nok etter vi andre også! ;D Jeg har kanskje IKM i uke 45. Dvs jeg trodde jeg skulle ha EL i forrige uke, men fant den ikke... Men på Mandag følte jeg meg så rar og litt stikkinger i magen og tenkte kanskje det er EL. Jeg tok test og den var positiv. Og da kan det kanskje hende at jeg ikke har IKM før 46, har hatt litt små ujevn syklus så kan være derfor. Men det blir så det blir spennede å se! Masse lykke til til alle sammen! HÅPER HÅPER! Jeg er i 2pp!
Jolina<3 Skrevet 29. oktober 2008 #13 Skrevet 29. oktober 2008 Hei blidogfornøy? Når har du IKM?? Jeg har fredag om en uke.. Hva slags symptomer har du.. jeg er så spent men jeg tørr ikke teste, og kaste bort en g-test om den skulle være neg.. Har ikke hatt noen symptomer, kastet opp en gang bare.. litt kvalm.. kanskje det bare er noe jeg innbilder meg:S
petra :) Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 30. oktober 2008 Så heldig! Jeg og vil!!! Godt du slipper å bekymre deg, nå må du bare nyta svangerskapet og kosa deg! Da jeg var gravid gikk svangerskapet så fort og plutselig var han der! En helt utrolig følelse! Men det var jo også kjekt å være gravid, så her må alle fasene nytes! Ikke forlat oss, du må holde oss oppdatert om hvordan det går med deg! Hvordan er formen din?
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #15 Skrevet 30. oktober 2008 Gratulere så masse, jeg har IKM onsdag 05.11 hååååååper den sitter nå. Er bare i 2pp så det er vel litt tidlig å håpe for mye... Lykke til alle sammen
petra :) Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #16 Skrevet 30. oktober 2008 Åh, stilig! Da er vi i ganske samme situasjon! Jeg har ikm mandag 03.11 og er også i 2pp! LYKKE T ALLE SAMMEN!!!!!! *krysse fingrene*
journalistmarit Skrevet 30. oktober 2008 #17 Skrevet 30. oktober 2008 Har IKM tirsdag 4/11. Første pp her! Veldig spennende, men tør nesten ikke håpe..
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 30. oktober 2008 #18 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har IKM 5. november.. er i 2pp jeg også.. har foreløping ingen symtomer.. tror jeg.. ;p er ikke helt form om dagen (hodepine, sår hals og vondt i kroppen), så kan være at jeg har noen symptomer men at jeg ikke merker dem ettersom jeg er syk.. Har litt stikking nederst i magen, men det hadde jeg forrige måned også.. :/ Får bare vente å se..
♥ ♂ i 07, ♀ i aug 09♥ Skrevet 30. oktober 2008 #19 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har IKM 4.nov. Er i første seriøse pp. Har ikke hatt noen symptomer, men det hadde jeg heller ikke sist gang jeg var gravid på dette tisdpunktet. Blir spennende å teste i neste uke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå