FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg skvatt skikkelig til når jeg så ut av vinduet jeg. Betyr dette at jeg må innstille meg på vinter??? Hjelpes!!
meg & to små vampyrer Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Ja, nå er det vinter! Men om det er noen trøst så skal det visst bli 6 varmegrader igjen i morgen (her hvertfall). Så da smelter det vel.
MissUnderCover Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Må nok det da.. ;o) JEg gleder meg som en liten unge til snøen kommer jeg, selv om jeg er så gravid at all moro sikkert blir å se på andre ha det moro:D Kom litt her i går og, men ikke noe som la seg.. Så koselig med vinter da:) Er vel vintertid nå, tror jeg, så greit å være forberedt....
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 her også JIPPI elsker snø:...... så dette blir en bra da. utenom at jeg ikke tror vi har sånn skrape til bilen da :s så blir litt kjedelig når jeg skal skrape bilen etterpå da...
polarn & pyrene Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Her også har det kommet litt snø i natt, så jentungen var overlykkelig når hun stod opp. Men nå har det bgynt å regne så all snø'n forsvinner, hun sitter her og er så lei seg nå da.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Her (Råde) er det også snø, men enda mer i Moss.. Og her sitter jeg med sommerdekk på bilen, skal til legen og på jobb idag... Hva pokker gjør jeg...??
Lille L Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Her i Oslo snør det som bare det.. Lille snupp trodde det regna og sa "se mamma, regn.. Æssssssj" hehe
Hikken Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 Jaaaa, det snør helt vilt mye her! I dag skal jeg sitte i sofaen og strikke, drikke kakao og høre på Stjernesludd av dum dum boys :-D
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. oktober 2008 #9 Skrevet 29. oktober 2008 nå har jeg vert ute av senga siden 5 og våken siden 4 og når jeg så innlegget ditt nå så måtte jeg titte ut av vinduet jeg også... og pokker det stør her også! hehe... jeg burde titte oftere ut av vinduet. slapp til og med ut katten i sta, men snøen fikk jeg ikke med meg... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå