Renate :-) Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Hvor kaldt kan man sette dem ut på verandaen for å sove? Det er jo bittkaldt ute nå (minus 3) Har jo så klart en god varm pose og ullklær og dress men kan liksom ikke dekke hele ungen helt heller så bli jo så kald i ansiktet stakkar....
Sivalur Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Ned til minus 10 er greit. Kaldere enn minus 10 bør det ikke være. Personlig synes jeg at de under 3 måneder ikke bør være ute i så kaldt vær som minus 10 da. Vår gutt er født på sommeren, og den første vinteren sov han ute hver eneste dag. Men det var en vinter hvor det ikke ble kaldere enn minus 10 da.
Renate :-) Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2008 Ja han vil jo ikke sove noe annet sted, men bare tenker når jeg syns det er for kaldt til å være ute så skal jeg sette han på verandaen, litt feil på en måte... og jeg fryser allerede som en helt ved minus 3 uansett klær :-)
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 alle mine 3 har sovet ute hele vintern de! Minus grader er jo ikke farlig, og det er jo ikke samme minusgrad nede i en varm vogn, som ute i selve lufta. Jeg brukte et HELSETEPPE foran vogna når det var kaldt, det gir både luftsirkulasjon og bedre temp i vogna:) man skal være litt forsiktig med bittesmå babyer og veldig kald luft pga lungene, men opptil 8-10 minus tåler de helt fint i vogn ute...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Ned til minus 10 er ok, men kommer jo an på vind ol. også. -10 er noe helt annet i liten kuling enn når det er vindstille Bare å pakke inn med klær og varm pose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå