Gå til innhold

Voksne folk her????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare få si at dette stedet virkelig er et "drittsted", å da snakker jeg helt spesielt om denne anonym debatten her inne.

Jeg har intill nå bare holdt meg på de andre sidene og syntes at barnimagen.no var en utrolig fin side for de som er gravide, prøver eller har barn.

Men jeg må inrømme at jeg ble utrolig overasket over den "drittslengingen" som foregår her inne. (sikter blant annet til debatten om unge mødre) Trodde virkelig ikke det var mulig at folk kunne oppføre seg sånn her på en side som er for oss, spm våres og om våres barn. etc..

Alle dere "voksne" som skal kritisere for det ene og det andre- skjerp dere! er dere kanskje perfekte å har aldri noensinne gjort noe feil? Trodde virkelig at selv om det her er en anonym tråd, så ville folk fortsatt ha en smule folkeskikk.

Jeg er ung selv og gravid, å det jeg gjerne vil hære fra andre "voskne" som har barn fra før av er gode råd og tips. Ikke drittslenging om alt mulig.

Nå vurderer jeg seriøst om jeg skal droppe¨å gå inn her igjen, for jeg ble virkelig skuffet over det her!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!;)

Enig i det meste du sier.

Er selv ung mor, har nr 2 på vei, og er 21 år.

MEN! Jeg tror faktisk det er like mange av de unge her, som driver med drittslenging.

Dette er ikke forbeholdt de "voksne" eller "gamle".

(Forsto det slik at du siktet til at det er de som er mere voksne som driver med drittslengingen enn de unge da.)

I så fall, så er jeg ikke helt enig.

Er også skuffet over mange innlegg, eller svar som kommer på normale spørsmål eller tråder her inne.

Men syns likevel det er et fint nettsted sånn alt i alt.. :o)

Skrevet

Hei, ja jeg ser det selv at det gikk litt fort i svingene her så jeg ikke fikk med meg noe om de unge mødrene. For ja de ikke noe bedre de enn de "voksne". Ble nok pare en tanke provosert av at det faktisk er mulig å oppføre seg sånn.

Takk for svar foresten :)

Skrevet

Er helt enig i det, mange svar her inne som er utrolig unødvendige.

Noen sier ting bare for å være stygge eller ekle med andre.

Somregel er de jo anonyme, men så er jo dette et anonymforum.

Tror nok likevel at unge og "gamle" kommer med like mye, ene parten er ikke verre enn den andre på en måte:)

Uansett så har det seg nok slik at det er mange som er mindre voksne i hodet, uavhengig av faktisk alder, og at det da kan komme en del usaklige og vanskelige svar, uansett om mennesket bak skjermen er 18 år eller 40 år:)

Hilsen anonym som svarte deg:o)

Skrevet

:) Ja, så sant så sant, vil ikke tørre å påstå at jeg er mere eller mindre tørr bak ørene selv, jeg er 22 og gravid, det er klart jeg ikke har alle svarene enda, men det vikrigste må jo være at man prøver så godt man kan, og står for det!

Ha en fin kveld videre :)

Skrevet

Ja, absolutt!;)

Tror vi alle har ting å lære, uansett om vi er gravide med vår første, eller om vi har 7 unger ;o)

Ingen har alle svarene, og godt er det! Men det finnes nok av dem som tror de vet alt, desverre. Noe som kan være ganske så slitsomt å høre på til tider.

Det gjelder å selv se at man ikke er perfekt, og at man har mye å lære uansett.

Lykke til videre med svangerskapet, du har i alle fall en fantastisk tid forran deg når den lille kommer!;o)

PS: Har sansen for dem som ser at de ikke har alle svarene ;o)

Skrevet

tusen takk for det, hver dag er en overaskelse allerde;)

Lykke til videre:)

Å i lige måde.

klem:)

Skrevet

P.S

skal foresten ikke være anonym nå, så det er bare å ta kontakt for litt "skravling" om du vil det: Alltid hyggelig å snakke med likesinnede;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...