Gå til innhold

Kunne du levd i forhold uten sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke det. Føler at sex knytter oss enda nærmere enn vi er..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... i ett forhold ..

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan man klarer å oppprettholde et godt og nært forhold uten sex.

Skrevet

Hadde aldri verden fungert for meg hvertfall...

Skrevet

Mye bra i pastikk =0) hahahah. Nei er gla i litt kos så det hadde vært trist. Men elsker mannen min over alt så jeg tror nok om lillemannen hadde blitt syk hadde jeg nok klart meg en stund=0)

Skrevet

Nei kan ikke det. Kan leve med perioder med mindre men ikke helt uten.....

Skrevet

ja det er en ting... klarte å holde meg mens renselsen etter fødselen pågikk. hehe men må si det var litt vanskelig..

Skrevet

jeg har problemer med å leve alene uten sex. så sammen en jeg likte uten sex, nei det hadde blitt vansklig

Skrevet

Ja, det kunne jeg nok. Men det hadde nok kommet an på hvorfor det ikke var noe sex da. Nå for tiden er det minimalt med sex her hjemme. Gravid og ekkel og mangler lyst så et sexfritt forhold ville vært toppen:)

Men ellers er det jo greit med sex i ny og ne da.

Om samboeren min av en eller annen grunn skulle bli invalid eller noe og ikke kunne gjennomføre sex så ville jeg fortsatt vært sammen med han. Jeg elsker han jo, og det gjør jeg uansett om vi har sex eller ikke.

Skrevet

Jeg synes det er vanskeligere å være alene uten sex enn sammen med noen uten sex. Når jeg var singel hadde jeg et mye større behov for sex enn det jeg har nå. det var vel kanskje heller et behov for nærhet. Nå får jeg nærheten selv om vi ikke har sex hele tiden:)

Men når jeg var singel så ble det endel one night stands ja:)

Skrevet

Periodevis ja. Har jo tider hvor vi er litt "lei" av hverandre, hvor det skjer mye, vi er slitne, det ikke er anledning til sex av ulike grunner (syke barn, besøk, sykdommer -ikke bare "der nede" men muskelvondter feks gir jo også avsmak på sex osv)

Men hele tiden, og med en visshet om at det ikke ville skje igjen - Nei!!

Jeg må nok innrømme at jeg er mye mer hekta på nærhet og kos enn selve sex`en.

Jeg kan gå lenge uten sex, så lenge jeg får andre kjærtegn. Som at vi gir hverandre en klem etter jobb om ettermiddagene eller tar litt på hverandre ellers gjennom dagen. Sann som det å stryke over håret i forbifarta. For min del er det slike små ting som betyr mest!

Skrevet

Aldri i verden! Gruer meg allerede til de ukene jeg må holde meg uten etter fødselen hehe :)

Kan klare to uker, men mer enn det blir vanskelig altså!

Skrevet

Nei.

Men hadde nok kommet til andre løsninger enn skilsmisse om mannen ble impotent eller lignende.

Skrevet

Synes det er merkelig at ingen andre enn meg kunne ha levd i et forhold uten sex hvis ting ble sånn en gang. Hva skulle dere gjort da, om mannen deres plutselig ble ute av stand til å ha sex? Gå fra han? Ha sex med andre? Nei, vet dere hva...

Det går jo an å tilfredstille seg selv også da, om man blir så nøden.

Skrevet

enig med MtG jeg.. kunne ikke gått fra mannen av den grunnen. Er da andre former for sex enn at penisen skal inn liksom... ;)

Elsker mannen min, i gode og onde dager, selv om vi ikke er gift.

Skrevet

Signerer alle innleggene til MtG. Vi har hatt laaaaaaaaaaaaange perioder uten sex og jeg har ikke savnet det (min skyld at det har vært sånn ifbm graviditet, amming osv), og er sinnsykt glad for at mannen min holder ut de periodene også. Akkurat nå (i min antisexgraviditet) skremmer ikke tanken på å aldri få "pule" igjen heller, hehe. Men det er klart, det ER jo en naturlig del av et samliv og det ER godt, og når jeg ikke er gravid eller ammer VIL jeg jo ha det, men om mannen min av en eller annen grunn ikke skulle kunne ha det (så lenge det ikke skyldes at han fikk det et annet sted enn hos meg) så hadde det ikke vært det som var grunnen til at jeg evt gikk fra ham. Som enkelte andre kommer jeg meg veldig langt med "vanlig" nærhet som stryking på ryggen, et kyss mens man lager middag, stå å holde litt rundt hverandre hvorsomhelst osv. Det MÅ ikke være kuk og kjør liksom...

Skrevet

tror det hadde blitt noe vanvittig mye utroskap av mannen da:) den står vel opp omtrent hele tiden da hehe

Skrevet

Nei,men jeg gjør egentlig det på en måte. 6 ganger i året er vel ikke akkurat noe å skryte av. Ikke fordi det knytter oss sammen,men fordi I got my needs..

Skrevet

Det må da være langt verre å være i et forhold hvor man ikke får sex, enn av naturlige årsaker da man er singel? ..

Nå liker ikke jeg menn, men fra en annen side så hadde jeg aldri innledet et forhold til en kvinne som var frigid.

Hilsen bittersingel

Skrevet

Nå har vi had en lengre periode på 3mnd uten sex under siste svangerskap og rett etter fødselen...det gikk greit det....siden det varf ei periode. Men langsiktig, spørs årsak, hadde det vært pga alvorlig sykdom hos han eller meg så ja...så klart....da hadde nok fokuset blitt et helt annet.

Men så lenge man er friske så hører det med....det knytter en tettere sammen.

Skrevet

Hadde fint klart meg i et forhold uten sex jeg.

Skrevet

Det spørs jo kva sex betyr og kvifor det ikkje skjer. Eg kunne klart meg uten samleie, ja, eg går ikkje fra mannen min om han blir impotent/lam e.l. Men eg kunne ikkje levd uten nærhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...