Gå til innhold

hvor mye ville dere ha betalt for...

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 hvitevarer?

Komfyr: Hvit electrolux toppmodell med alt av stekefunksjoner, klokke, steketermometer, innkoblingsautomatikk, keramisk topp med utvidbare kokesoner. 3 1/2 år, pent brukt og godt vedlikeholdt

Kjøleskap: Hvit electrolux toppmodell, med elektronisk termostat, glasshyller, vifte for jevnere kjøling, flaskehyller etc. 3 år gammelt, pent brukt.

Vaskemaskin: AEG med 1400 o/min. 5 1/2 år gammel, men ikke mye brukt. Vasket ca 1-2 ganger i uka.

Har solgt leiligheten og de som flytter inn lurer på om vi vil selge hvitevarene.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så veldig mye.. Kanskje 1/3 av ny pris?

Skrevet

Jeg hadde tenkt HURRA slipper flytte gamle hvitevarer HURRA jeg får nye. Ville solgt alt for symbolsk sum 1500 =0). Vi flyttet i August vi ga bort det meste til de som flyttet inn. Fikk 350 tusen over takst så jeg syntes de fortjente det =0)

Skrevet

Tjaaa... 3000 kanskje? 1000 kr stk:)

Ville solgt det dyrere om det var utenfor salg av leiligheten da.

Skrevet

men altså seriøst... samme hvitevarer ligger jo på finn.no til 4000, 3500 og 3000...

Før prisen totalt på alt sammen er jo 25000.....

Skrevet

tror ikke du får mer enn max 1500 pr ...

Skrevet

Hehe, sånn egentlig så ville jeg tatt med meg hvitevarene hvis det ikke var hvitevarer der jeg skulle flytte eller jeg ikke ønsket meg nye hvitevarer. Hvis du egentlig har mest lyst til å beholde dem, men selger likevel så ville jeg kanskje solgt de for 18 000 eller noe da. Så får de bestemme selv om de er villge til å betale så mye. Så har du også litt penger å kjøpe nye for.

Skrevet

vi tenkte kanskje 10 vi da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...