Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 skal noe som helst lenger. Jeg gjorde det mye da jeg var ung, før jeg fikk barn og før jeg hadde fått erfare at livet faktisk ikke alltid er en dans på roser eller kun svart hvitt, men fått erfare at vi får vårt, alle som en. Før eller siden. Men en ting kan jeg si at jeg aldri skal, og det er at jeg aldri skal bruke ordet aldri i setninger som omhandler min framtid. For den vet jeg faktisk ikke en dritt om, for jeg er ikke synsk, jeg håper jo på det beste, men jeg vet ikke.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 og der var lavpanna frempå med en gang ja:) Underlig hva noen tror de vet om anonyme. Men hi, jeg er enig med deg. Etter å ha lest alle utrolig dumme innlegg om jenter som bare vet at mannen aldri kommer til å være utro for eksempel...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 hahaha.. saklig du! nei jeg er ikke enig med HI, jeg har barn og vet godt at livet ikke er svart/hvitt.. men det finnes ting jeg kan si at jeg ALDRI skal..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå