Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 "barnet må ammes om natten,så om det betyr at du må vekke barnet,så gjør du det." Helsesøster sa til meg,"barnet bør ikke vekkes på natten for å mates,da venner barnet seg til å våkne på den tiden" Dere som får sånne beskjeder,hva gjør dere???
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 hvilket tidsperspektiv snakker vi om her? samme kontroll, eller 6 ukerskontroll og et års kontroll?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Nikker, smiler, sier mHm... Så har jeg dratt hjem og sett det an. Et av mine barn har sovet hele natten fra 3 uker, uten at det har vært galt. Et av dem har spist annenhver time på eget initiativ, og et av dem har sovet sammen med meg hele natta og har omtrent vært påkoblet puppen hele natta sammenhengene de første månedene. Jeg ville ikke vekket et barn for at det skulle spise med mindre barnet jevnt over spiser dårlig eller legger dårlig på seg. Tørre, mette, sovende barn lar jeg sove.... Men andre kjenner sine barn best og velger selvfølgelig helt selv
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Min sønn sov hele natten fra han var 1 uke og han fikk ikke pupp om natten.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Nesten som jeg skulle skrevet det selv 23.16 Spiller ingen rolle ang tidsperspektiv,det var 2 forskjellige HS,og barna på noenlunde samme alder.Ingen av dem var undervektig. Jeg mener det går an å bruke sunn fornuft også,selv om HS har den jobben de har.Betyr det ikke at de ALLTID har rett.
mor_til_2_84 Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Sønnen min har sovet hele natta fra dag en. Har alltid lagt godt på seg, så har derfor aldri sett noen grunn til å vekke han på natta. Men har møtt på flere, både helsepersonell og andre som mener jeg burde gjort det. Vel, nå har jeg en oppegående 2 åring i hus, så jeg kan ikke ha gjort noe fryktelig galt heller.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 De faar naa lirt ut av seg mye ogsaa,,, aa vekke et normalvektig barn vil kreere stress. Skjonner at det hjelper paa aa faa igang ammingen, men ellers forstaar jeg ikke at de ikke kan gi mor anleding til aa avgjore ting i forhold til eget barn. Litt kreditt syntes jeg godt HS kan gi foreldrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå