lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Det er jo farsdag den 9. november! Hva skal dere gi til pappa'n fra den lille? :-) Tenker på å kjøpe ett playstation spill han ønsker seg fælt, men koster jo 600 kr... tenker det blir litt mye for farsdagsgave, eller? Hva er "vanlig" prisklasse? Er jo snart jul også...
fjollefrua Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 trodde farsdagsgave liksom skulle være fra barna.... Tenkte å kjøpe en t-skjorte eller noe med spesiell tekst,eller bilde av mini eller noe...
Erisa* Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg kjøper en DVD-boks med noen filmer han ønsker seg veldig, blir under 200 kr. Har ikke så mye penger for tiden, men syns egentlig ikke at det er nødvendig med så voldsomme gaver til morsdag eller farsdag. Jeg er kjempefornøyd om jeg får en blomsterbukett!
mamma til to skjønnel :-) Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har bestilt et termo-krus som han kan ha på bussen med deilig varm kaffe om morran. Kruset har bilde av barna våre på :-) Synes det er i den stilen en farsdagsgave skal være på. Ellers blir det som bursdagsgaven, synes jeg da :-)
MammantilLeah Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 jeg har kjøpt en kopp på nille, som det står verdens beste pappa på, holder i massevis synes jeg, tanken som teller..
Zikosu og William Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 ja..farsdagsgaven skal være fra barna... vi damene har bursdager,jul og valentines (for de som liker det) til å skjemme bort våre kjære... pleier fortsatt å sende kort eller bare melding/ringe til pappaen min jeg...hadde nok ikke klart meg uten hans støtte i livet...
Mamma med spire Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 jeg lurte på om jeg skulle kjøpe et fat å ta håndavtrykk å fotavtrykk på det, å skrive værdens beste pappa på det! Å i tillegg få kjøpt en sånn så man kan henge fatet opp på veggen! jeg liker å lage ting å det blir også spesielt for den som får det! Å her så er dette noe jeg vet at pappa ville satt pris på dyrt blir det heller ikke! glssmaling har jeg så
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 Kjøpte en barnebok på Ark til 49kr. Den heter Verdens beste pappa og man kan lime inn et bilde av pappa'n på første side, og så står det "denne boken tilhører (barnets navn) og verdens beste pappa" Synes det var en søt bok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå