Snabeltann Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 synes så synd på en katt som en eier ikke vil ha, så jeg mater han litt i ny og ne, han får ikke komme inn hos eieren sin lenger. nå er det beinkaldt ute, og han står og hyler utenfor hos oss. jeg slapp han inn, og nå sover han som en stein i sofaen. han er kastrert. jeg har en hun katt fra før som går på kattedo inne. jeg vil egentlig ikke ha en katt til, er redd for at han skal klore på møblene og tisse inne.men så synes jeg så synd på han. så da er spørsmålet: (jeg har ikke peil på hankatter) tisser de med benet opp sånn at han risikerer å bomme på en tisse kasse? blir det krøll hvis han begynner å tisse i min pus sin tisse kasse, sånn at hun for eksempel ikke vil tisse i den lenger? vil egenlig katter tisse på en kasse en annen pus har tisset på? kan en katt holde seg hele natten eller må den tisse?
ana baroma Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 kan ikke svare på alt, men ja, en hankatt bommer ikke på kassen. Ikke vår iallfall:) Og han holder seg gjerne hele natta dersom det er surt nok ute, hehe. Ellers hyler han som en stukket gris til vi våkner!
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Stakkar pus Om han er renslig, så kommer han til å klare seg en natt. Men om du har kattesanda til din katt stående, så vil han nok gå på den. Vår hanpus går hvertfall på kassa, uten at han griser annet enn med sanda...
Snabeltann Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2008 takk for svar.. en skvett og han skal ut!!!!!!! men stakkars pus ja, slemme mennesker. de vil ikke han han, bare moren hans.
Tante Blås Squaw Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Husk at om du tar til deg en pus vil han se på deg som "basen" sin, og han vil være avhengig av at du mater ham og slipper ham inn. Den fatsboende pusen din blir sikkert litt fresesint i førsten - det er jo HENNES revir, hehe. Men en guttepus og en jentepus sammen pleier å gå bra når begge er kastrert/sterilisert. Gratulerer med ny pus! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå