:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 når jeg skulle levere småen i dag, så sto det en tom vannflaske i hylla hans, også spurte jeg hvorfor. jo det var fordi jeg hadde tatt med til han for 1 år siden (som jeg hadde fått beskjed om) og nå hadde han fått ny flaske. så da fikk jeg den tilbake. så sa jeg "hippi den har jeg savna " og hun asistenten sier "vi fikk skjeft av noen av foreldrene fordi de måtte ha med flaske som er pant på, det skal jo ikke koste noe ut over månedsprisen å ha barn i barnehage. derfor må vi levere dem tilbake" hehe.. særere en det går det vel ikke an å bli?
prego Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 overhørte her om dagen en butikkansatt på spar som fikk gjennomgå fordi de ikke hadde poteter som passet i bacalao.. man skal høre mye før øra faller av...
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 HAHAHAHAHAHAHAHA =0) utrolig hahahahaha =0)
Shabby Cheap Chic Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Haha, herregud så mye rart folk skal klage på..
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 å herregud... ja ja... vi har med tomflasker hver fredag vi, som går til barnehagens fadderbarn.... det blir noen kroner ekstra i året det der gitt.. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå