Gå til innhold

Telemark


Nanamor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann

 

Er ikke helt fra telemark ennå,men flytter fra skedsmokorset til Porsgrunn nå den 10.11.08 :)

 

Bodde i skien og ulefoss for noen år siden,og det skal bli godt å komme tilbake til familie og venner.

 

Vi er en liten familie på 3,og venter en liten en til 11 juni.09 (mens termin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :o)

 

Vi bor i Lunde vi da, meg og samboern, vi venter vårt første barn 08 juni 09 (menstermin) Noe som vi gleder oss veldig til. :o)

 

Gleder meg til magen kommer, da jeg ikke har veldig følelse av å være gravid...bare litt trøtt :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg flyttet til Porsgrunn fra Nannestad i sommer! Moro det! Godt det er flere her inne...vi er liten familie også..3, blir vel 4 til sommeren, håper vi!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til magen kommer etterhvert jeg oxo,synes liksom jeg merker litt til den allerede,men kanskje ønske tenkning :)

 

Har slitt litt med kvalme denne gangen,holdt på i ca 2 uker nå :( kjipe greier. Håper det går over etterhvert!

 

Er blitt veldig var på lukter,tror derfor jeg er så mye kvalm,noen av dere som har den sånn,eller noen tips?

 

Har jo litt uflaks med dette,da jeg har søkt jobb,og nesten fått den,i ferskvaredisk,og nå tåler jeg jo ikke lukten av sjømat!!! Går rundt å brekker meg hvis jeg kommer for nærme en sånn disk i butikken :o(

 

Menmne,satser på at det ikke holder på sånn altfor lenge til ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...