.Lillemy. Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 hvordan fortelle det til venner og familie, og kommende besteforeldre?
Snøfnugg75 Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Gi eit UL-foto. Kjøp kopp med "bestemor", strikkeoppskrift til baby, pakk inn ein smokk. Eller berre sei det. Eg er gravid.
sykkelpumpe Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Mamma spurte hvordan det gikk (var på tlf, da vi bor 150 mil unna hverandre). Jeg sa at det ikke gikk så bra, og at jeg var 40% sykemeldt. Hun ble ganske bekymret for jeg har tidligere vært sykemeldt for depresjon, så hun skalv litt i stemmen da hun spurte hva det var.... Jeg dro litt på det, men sa til slutt at mannen min har besudlet meg og du blir bestemor igjen! Hun ble ganske letta og veldig glad:)
Kiss 78 Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Vi kjøpte bodyer som det stod "Mormor og morfars gullunge" på. Disse pakket vi inn og ga i gave. Det ble veldig godt tatt i mot:-)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er 14 uker på vei nå, og vi har ikke sagt noe enda (barn nr.3) Skal pakke inn ultralyd bilde og gi i julegave... er redde for reaksjonene nemlig, og skal feire jul for oss selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå