Gå til innhold

trenger sårt tips til julegaver... hva har du kjpt til dine ??( samme som dib)

Anbefalte innlegg

Skrevet

står helt fast her. trenger litt tips ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til min søster Diamant smykke (mye salg hos gullsmedene nå) fikk det for 300 kr. Til hennes mann 2 pk Bjørnborg boxere kr 300. Det blir forskjellige leker til barna. Til min mor Skinn pengebok til kr 400. Beste foreldre og Olde foreldre får også fine bilder av lille gutt fra fotografen med rammer.

Til sammbo, tøff dongeri bukse 1400 kr og belte kr 400. Mye bukser på salg nå, men håpløst når han trenger lengde 36! Til sammbos brødre gave kort. Min gravide svigerinne Amme pute kr 400. Til gutten min på 2 år, brann stasjon i Duplo.

Ble detaljert dette her, men jeg elsker og kjøpe gaver, og gleder meg til å kjøpe resten:)

Skrevet

Her er folk så greie at de kommer med ønsker, og jeg følger de opp :-)

Svigerfar og min mamma ønsker seg begge kalender med bilder av ungene, svigermor ønsker deg fotobok med bilder av ungene. Både mine og mannens søsken har kommet med huslige ønsker som ostehøveler o.l.. jeg fyller på med litt lys, servietter osv.

Tantebarna har ønsket seg lydbøker til å ha i bilen så det har jeg tenkt å kjøpe.

Så blir det vel noen smågaver som sjokolade, vin, kinobilletter osv i noen koselige gaveposer i tillegg. Heldigvis ingen som er så veldig storforlangende i familien vår...

Skrevet

Alle mine tantebarn får ullundertøy + noe i tillegg.Enkel og grei til aktive barn som er mye ute både i bhg og på fritid. Tante blir fort litt praktisk, og leker har vi mer enn nok av alle sammen! Foreldrene mine er veldig glad i å lese, så der blir det bøker. Mine søsken har nyllig kjøp/bygd hus, så der blir det vel også noe til hjemmet tenker jeg.

Skrevet

I år blir det gavekort på alle mann alle hehe siden jeg er sykemeldt og sengeliggende.. får være kreativ neste år :o)

Skrevet

I år som alle andre år vil jeg gjerne få minne alle sammen på at det ikke er hvor mye det koster som har noe å si, men tanken bak :)

Jeg ble skikkelig inspirert av kinobiletter i fine gaveesker osv... Det er jo en KJEMPE god og varm gave :) En god flaske rødvin med et "gavekort" på ei helg med barnevakt f.eks til søsken eller andre med barn...

Ellers så lager vi alltid kalender til foreldrene våre, det er jo så koselig og varer hele året :)

Skrevet

Oi, så flinke dere er! Vi er bare i oktober, jo! :)

Her blir det litt hjemmelagede presanger i år, diverse sjal og tovede tøfler osv., samt litt diverse fotogaver til besteforeldre. (kalendere, forstørrelser og bøker).

Skrevet

har mange jeg skulle kjøpe til i år men er ferdig med alle 30 o_O mangler bare en ekstre gave til samboer, datter og sønnen min.

Mange barn i slekten, så det har vart en stor blanding på ting jeg kjøpt.

Modelleire, sånn oppblåsbar snowracer ring, fjernstyrd helikopter, tøffler, dagbok, kosedyr er noen av tingen jeg pakket inn.

Til dem som er litt større+ voksne har jeg kjøpt datating dem ønsket seg, sånne gavepakker med perfyme og deo ting i, kaffeservise, fotoramme med bilde på ongan i, klær, pledd, kjøkkenutstyr, vinflaske.. osv...

Litt sånn, go blanding :)

Skrevet

mine foreldre: middagsettet de samler på. en historisk roman til pappa og en hårkur til mamma..pluss noen grytelapper eg har strikka...

til min datter: vinterdress, bok om farger og tall pluss rosa leggiser og pulsvarmere eg har strikka

til min kjære: strikka raggesokker, ullhals, t-sjorte. 8 par sokker, 3 boksere og 2 krim bøker..(mangler litt enda)

til bestevennen til min datter: strikka tovede tøffler med en bamse refleks oppi:)

til min bror: verktøy til bilen

til min andre bror: ullundertøy

til min tredje bror: gavekort

mine besteforeldre: noe godt å spise (de har alt og elsker god mat)

ellers liker eg å dele ut kortene til kirkens nødhjelp i gaver, de er geniale til dem som har alt og liker å hjelpe andre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...