Gå til innhold

Hva faen? Silikon til 16 åringer? NRK 3.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var også misfornøyd med kroppen min på den tiden, selv om jeg i ettertid ser at jeg burde vært fornøyd. Og når jeg ser på dette programmet, er det jo normalt pene tenåringer. Hun som skal fikse puppene er jo kjempesøt, og kan jo fort få større pupper de neste årene.

Fysisk og psykisk modenhet my ass....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte også på det da. Og jeg hadde faktisk ikke pupper i det hele tatt da jeg startet på vgs. Det var et mareritt, jeg var like flat som en 5 åring. Slo det fra meg. Nå ,er de nesten tilbake igjen og vurderer det igjen. Men nå er jeg 9 år eldre da...

Skrevet

Herregud, en 16 åring er da ikke ferdig utviklet. hadde ikke pupper i det heletatt når jeg var 16 jeg...

Skrevet

Nå så jeg litt mer, og hun har større enn meg. Så da var det avgjort!!

Skrevet

Er ikke de aller fleste tenåringsjenter misfornøyde med kroppen sin? Før de noen år senere slår seg til ro med hvordan de ser ut?

Skrevet

De fleste 16 åringer er jo ikke ferdig med puberteten en gang!

Synes det er SKIKKELIG ille å operere såpass "små" jenter!

Skrevet

Resultatet ble jo ikke bra! Altfor store til lille kroppen!! hadde holdt i massevis med en B

Skrevet

jeg er så glad for at jeg har en sønn når jeg hører slike ting, men hadde jeg hatt en datter hadde jeg rett og slett nektet hennen nor slikt i en alder av 16! Jeg hadde snakket med henne om kroppen hennes og hva hun evnt mislikte og deretter prøvd å få henne over på en mer sunn tanekgang. Man er jo ikke utviklet i en alder av 16, så dette er et ikketema i mine øyne, uansvarlig av leger og foreldre, og vedig synd for en 16 år gammel jente at man fyrer oppunder et negativt syn på sin egen kropp... SKAMME SEG!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...