Gå til innhold

I sjette uke her! Noen flere? Hvordan går det på jobben?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan har dere det i sjette uke?

Jeg er trøtt, vondt i magen, litt kvalm, ømme pupper, varm i kroppen.... Uff uff uff.

Og ikke mange på jobben vet om det, noe som er kjipt for jeg merker at jeg har forandret meg. Jeg kan bli mindre tålmodig etc... Er litt i egen verden kan man si! Og så trøtt!!!! Sier at jeg er forkjølet.

Begynner å ha lyst på en dag borte fra jobb for å hente meg inn litt for å sove. :-)

Noen som har det litt på samme måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. jeg er 6+2 og svinger så innmari med tanke på hvordan dagene forløper.Jeg er skikkelig utålmodig, er trett, plutselig blir jeg kvalm, halsbrann, tørster, kroppen svinger fra å fryse ihjel til å brenne. Spesielt da jeg skal legge meg så er tempraturen på kokepunktet. jeg er en del våken om natten, mareritt. Jeg er sykemeldt fra jobben, ikke på grunn av graviditeten. Men fy s.... så gled jeg er for at jeg ikke er der. Vet ikke hvordan det skulle gått.

Jeg foreslår at du tar en prat med arb.giveren din, kanskje dere kan komme til en enighet uten at du må sykemelde deg. Hvis du har mulighet da. Noen ganger så er det ikke så mye som skal til.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i uke 6 og sitter nå på jobben (kontor) og fryser i hjel og er kvalm. Ellers har jeg ømme bryster og føler meg uggen og veldig sliten og trøtt.

 

Jeg også har vurdert om jeg skal bli hjemme en deg for å hente meg litt inn igjen. Syns det er vanskelig å være på jobb når ikke folk vet hva som egentlig foregår :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 6 uke også.. Er så vanvittig kald og kvalm nesten hele tiden, jobben går greit, er bare en på min jobb som vet det. merker jeg er mer hissig og følsom enn ellers, noe som kan gå utover arbeidsoppgavene. Tror det gjør godt med en dag hjemme for å få roet seg ned. Jeg jobber bare 80% så har fri i dag, det er deilig å ha en hvile dag i uken å komme seg på, spesielt hvis du har flere barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+4 og er sykemeldt pga at jeg er kvalm og svimmel (lavt blodtrykk), og tror nok det er til det beste. Jeg griner og kjefter om hverandre og synes fryktelig synd på meg selv egentlig... Men som regel henter jeg meg inn fort da. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber våken nattevakt og er sinnsykt trøtt om dagen. Er vondt å holde seg våken gjennom hele natta. Og fryser hele tiden! Ikke noe kvalme her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...