Gå til innhold

Eget rom...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser d er mange av dere som fortsatt må opp flere ganger om natta... pupp/ smokk...

Da gutten vår var 5 mnd bestemte vi oss rett og slett for å kutte ut nattamming. Første natt på eget rom sov han igjennom hele natta for aller første gang :o) Og gjort d siden.....!!!!! Lureste vi har gjort EVER :o) Føler meg som et nytt menneske som sover hele natta. Han sover 12-13 timer i strekk.

Er d ikke flere som tenker å gjøre samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dattera mi født 11 april begynte og sove på eget rom når hun var 3 måneder. og etter det så har jeg ikke vært oppe og gitt hu mat på natta. sover fra 20.00 til 08.00

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn har lagt på eget rom siden han var 4 mnd, men han har fortsatt å rope på meg om natten et par måneder før vi klarte å slutte helt med nattmat.

Nå sover han stort sett helt rundt. Kan være jeg må sette smukk en eller to ganger i løpet av natten. Men springer heller inn og setter smukk enn å ha han liggende inne hos oss. Både han og jeg sover ti ganger bedre nå enn før ja. Deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva er grunnen til at ungen søv natta igjennom når han ligg på eige rom, trur dåke?

Eg vil at jo at min lille prins skal sove natta igjennom også, men vi vil ha han på rommet vårt..... det føles mest rett for oss.

(vi slapper best av då fordi vi føler oss tryggare med tanke på brann og innbrudd og alt mulig....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror d er fordi han ikke kjenner lukte av deg!

For gutten min var våken flere ganger i løpet av natta han, men da han fikk eget rom ble d stilt i 12-13 timer :o) D skader ikke å prøve noen netter... Var selvfølgelig ekkelt de to første nettene å ikke ha han på vårt rom... men dette er d beste!!! Prøv bare... funker d ikke, så tar dere barnet tilbake på deres rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...