Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå drikker jeg vann nesten i bøtter og spann. Fatter ikke hvorfor jeg er så tørst? Andre helt på slutten som har det likedan? Har også hatt behov for søte ting nå ved enden av graviditeten, men prøver å styre meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 35 uker, så vet ikke hva du regner som slutten, men er i allefall masse tørst, og drikker masse.

Og søthungeren har jeg også.. spiser pepperkaker så det tyter ut ørene:)

Skrevet

Kjenner meg igjen ja... Kjempetørst og drikker masse vann hele tiden. Søthunger her også, til de grader! Klarer ikke noe annet enn søtt pålegg på skivene på kvelden..enten nugatti eller jordbærsyltetøy.

Ellers går jeg å tenker på sjokolade og smågodt helee tiden..slitsomt, kan jo ikke akkurat gi etter for det hele tiden heller liksom.

Skrevet

Jeg er også ekstremt tørst! Våkner ofte på natta og er helt knusktørr i halsen. Har tenkt at det produseres jo nytt fostervann til babyen hele tida, kanskje det er derfor vi må drikke så enormt mye? Vet ikke, men det er helt sinnsykt hvor tørst jeg er for tida....

Skrevet

Det å tørste er ikke helt bra etter hva jeg har forstått. Kan være tegn på svangerskaps diabetes.

Synest dere som drikker unormalt mye bør nevne dette for deres lege slik at de kan være obs på det når dere leverer urinprøve.

Skrevet

Jeg hadde svangerskapsdiabetes i forrige svangerskap og var ikke tørst utover det normale. Denne gangen drikker jeg mye mer vann fordi jeg er tørst, men har ikke svangerskapsdiabetes, så det er ikke nødvendigvis en sammenheng. Tror at kroppen trenger mye veske, for det er jo litt av en jobb den driver med for tiden.

Når det er sagt, er det jo aldri dumt og nevne noe til jm/lege hvis de fraviker fra det som ellers er normalt for en.

Skrevet

Ja faktisk, fått skikkelig lyst på snop og sjokolade de siste ukene (er i uke 34, og aldri vært noe godte-person, ikke på denne måten før), og drikke går ned på høykant..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...