Maud Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 I dag sender jeg varme klemmer til alle. Det trenger vi nå som snøen lurer rundt neste dag for mange av oss... Noen ekstra klemmer sendes til Selma07, håper hun nå holder seg frisk lenge! Mange klemmer sendes også til Frøydis m/fire, håper alle bekymringer viser seg ubegrunnet og at døtrene dine ikke detter over ende. De aller største klemmene går til Dailis. Jammen har dere mye akkurat nå, jeg tenker og klemmer og håper dere snart får de gode beskjedene.
frøydis m/ 4 Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Takk for klemmer! Du skal jammen få noen tilbake også for du har mye å tenke på selv også!!! Her ser det ut til at det går så tålig. Vi får oss noen "slag i trynet" dann og vann, men innimellom er det mye smil, latter og glede også. Ennå har vi ikke fått svar og løsning hverken på dette eller hint, men vi venter og ser ting litt an.
selma07 og engel Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Takk for gode klemmer:-) Tar dem med ned og legger dem godt og trygt under hodeputa mi:-) Klæmma igjen!
indigo Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 hei Maud, tusen takk for klem!! jeg skjønner at det er mange her som har mye å stri med nå - kjenner dere jo ikke så godt ennå, men jeg håper ting ordner seg! Jeg var på tur idag; høsten er utrolig vakker - lufta kald og klar, i blå kontrast til fargesprakende trær, og alt badet i sol - kanskje kan en lang tur hjelpe på innimellom slagene? (selv om problemene ikke forsvinner...)
dritgrei hei hei! Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 ...ja, her er det mange som har hodet fult av brysomme og altfor store og vanskelige tanker. Jeg tenker også på dere, og håper på alt det beste! Jeg tenker på Dailis, g på selma og på plutseliten og på phantomet og på superduper og maud og på trollmora og på frøydis m/4, det skjer ting overalt liksom... klemming fra meg også!
iznogood Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Varme klemmer tilbake til Maud som tenker på alle. I regnbyen er det vakkert høstvær i dag - og ingen burde sitte inne, men kommer seg ut og nye det lille som er igjen av sol :-) Snø er koselig og sånt som de har på Voss... men herved distribuerers en god høstklem til alle sammen på modne.
Sara Rompompei Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg snapper til meg noen klemmer jeg også og sender ut noen billioner tilbake. Tenker på dere alle sammen. Håper dere får fine beskjeder, blir friske og ikke blåser bort eller fryser dere skakke nå i disse hustrige høst-tider. Klem klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå