Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg husker ifjor på denne tia av året, om hvor mye tankene gikk rundt det å bli gravid... Også må det jo være en PERFEKT tid å finne det ut på... ikke minst at en får fortelle det til familien på julaften :) DET er drømmen min det Har mange tanker og bilder om hvordan julegavene skal bli, OM det skjer med oss nå :) Har vært prøvere i snart 2 år nå, så nå synes jeg virkelig vi fortjener en spire snart Vi har vært veldig "flittige" denne pp, hatt sex annen hver dag, og venter ikke mens før ca.8 nov aaaah,det er så drygt å vente Andre som har det sånn som meg??
Haugtussa82 Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Kan ikke si at jeg har det på samme måte, siden vi ikke har begynt å prøve aktivt enda (han er ikke "klar")... Men jeg kjenner igjen tankene og drømmene. Kjøpte mitt første sett babytøy for snart 5 år siden, hehe.. Men det er først nå jeg føler meg så klar som man kan bli... Ønsker dere lykke til og håper det går bra for dere snart )
:)Mirakelbabyimagen.84. Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Ja jeg har det akkurat sånn jeg også Tenker mye på det. Og veldig nå når julen kommer Trodde det skulle bli sånn for meg da men det viste seg at jeg ikke var gravid like vel...trodde jeg hadde festeblødning.. Vi har prøv i snart 1 år vi da.
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Off,så kjedelig da kjenner jeg meg selv rett,er jeg nok ikke gravid denne gangen heller.. Var hos lege for en stund siden og tok blodprøver... Disse viste at jeg hadde for lite stigning i hormonbalansen ??? hææ? hva for'no?? haha... Så hun henviste meg til gynekolog... å gjett når jeg fikk time da?? 15.april 2009!!! jises!!! veeeeldig lenge! derfor så prøver vi helt til vi skal dit ;)
Sol85 endelig mamma! Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Klare du å vente såååå lenge da? Det var jo heilt vilt lenge til! Du kan jo gå til privat gynekolog og få time på dagen. Det gjorde eg (bergen) =) Når det gjelder hormoner og sånt, så er jo det veldig viktig for å kunne bli gravid... visstnok =)
MrsMayer ♥ Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Åi, dette kunne jeg nesten skrevet selv. Jeg sluttet på pilla i oktober i fjor, var så håpefull å hadde store drømmer om å kunne gi et lite hint i julepresangen:) Jeg tenker på det nå igjen, så kanskje vi er heldige denne julen, håper fortsatt jeg da:)
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Ja,vi får krysse alt vi har av fingre å tær, og hååååpe på at d blir et "hint" i julepresangene i år :) hihi Jeg tenker kanskje en body med f.eks "du skal bli bestemor" på, eller bare en helt enkel body for å se om de sjønner no hehe Hadde vært gøy om jeg kunne fått tidlig ul, og ramma inn bildene å gitt de bort til besteforeldrene :) herregud,høres jo ut som jeg er gravid allerede da men ;)
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 Hei sol85 Ja,jeg må nok sikkert vente så lenge *sukk* Jeg ringte gyn på mandag, men de hadde ikke sjanse til å få meg inn før.. må si det er no dritt!!! Jeg bor i molde, og jeg aner ikke om det finnes noen privat gyn der jeg??hmm... off ;) Ja,hormonene MÅ jo være på topp,for at det skal bli noe ut av denne prøvinga i det hele tatt :)
Gurine og gulla Skrevet 29. oktober 2008 #9 Skrevet 29. oktober 2008 Hei sommerfugl-23pp... Tror det fins nåkken sanne i ålesund... ha ej vør dj ha ej villa skjekka det ut... det vå jo fole lenge t april da... i hvertfall sia du he prøvd so lenge. Lykke t:)
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #10 Skrevet 29. oktober 2008 hmm,ja det kan jeg kanskje gjøre skal forresten til ålesund på fredag,så dette skal jeg sjekke ut litt nærmere Takki takk
blirjegsnartmamma Skrevet 29. oktober 2008 #11 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg tenker på akkurat samme måte!! Vi begynte å prøve skikkelig 19 desember ifjor, og hadde et blåøyd håp om å ha en positiv test til jul da.. men sånn gikk det jo ikke, det skulle jo mye til også da Så nå har jeg hele året hatt gode anledninger det passet å si det! Når vi var hos familien i våres, sydenturen med familien i sommer.. Og nå til jul selvfølgelig Vi kan jo fremdeles rekke det til jul, men tviler sterkt på at det går.. Så vi får satse på påske, eller sommerferien Men gruer meg litt til 19/12.. Var trist når jeg gikk over 9 mnd.. Da kunne jeg jo teoretisk sett hatt et barn i armene. Så når det er et helt år - på dagen... Men det går nok helt fint Når jeg leser gjennom innlegget nå høres jeg jo helt skrullete ut, men blir jo litt skrullete av all denne prøvingen
blirjegsnartmamma Skrevet 29. oktober 2008 #12 Skrevet 29. oktober 2008 Hei sommerfugl Ikke noen spesiell grunn til denne hilsenen, ser bare du er fra Molde - og det er mannen min også, så vi er der noen ganger i året masse lykke til, krysser fingrene for at det klaffer for deg før jul!
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #13 Skrevet 29. oktober 2008 Til blirjegsnartmamma :) For en koslig hilsning og takk skal du ha. så arti å høre at "lille" molde er "kjent" inne her :) hehe Krysser fingre for deg og alle andre her inne også :)
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #14 Skrevet 29. oktober 2008 Haha,ja det har du helt rett i jeg begynner å kjenne det på kroppen,at denne prøvinga sliter litt alså meen, det skjer nok helt sikkert når vi minst venter det Alle sier at du må slutte å tenke så mye på det, men det er ikke så enkelt som det høres ut som Jaja, vi får vente å se Men det hadde vært UTROLIG gøy om det hadde klaffet for oss føøøør jul!! Skjønner at det blir rart å tenke at du faktisk har prøvd i et år, husker selv hvordan det var... og nå nærmer jeg meg to år,så dette er no dritt... hehe :) men som sagt, masse lykke til ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå