Gå til innhold

Tenk om jeg fikk oppleve det da?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker ifjor på denne tia av året, om hvor mye tankene gikk rundt det å bli gravid... Også må det jo være en PERFEKT tid å finne det ut på... ikke minst at en får fortelle det til familien på julaften :):)

DET er drømmen min det :)

Har mange tanker og bilder om hvordan julegavene skal bli, OM det skjer med oss nå :):)

Har vært prøvere i snart 2 år nå, så nå synes jeg virkelig vi fortjener en spire snart :)

Vi har vært veldig "flittige" denne pp, hatt sex annen hver dag, og venter ikke mens før ca.8 nov :( aaaah,det er så drygt å vente :)

Andre som har det sånn som meg??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si at jeg har det på samme måte, siden vi ikke har begynt å prøve aktivt enda (han er ikke "klar")... Men jeg kjenner igjen tankene og drømmene. Kjøpte mitt første sett babytøy for snart 5 år siden, hehe.. Men det er først nå jeg føler meg så klar som man kan bli...

Ønsker dere lykke til og håper det går bra for dere snart :o)

Skrevet

Ja jeg har det akkurat sånn jeg også :) Tenker mye på det. Og veldig nå når julen kommer :) Trodde det skulle bli sånn for meg da men det viste seg at jeg ikke var gravid like vel...trodde jeg hadde festeblødning.. Vi har prøv i snart 1 år vi da.

Skrevet

Off,så kjedelig da :( kjenner jeg meg selv rett,er jeg nok ikke gravid denne gangen heller..

Var hos lege for en stund siden og tok blodprøver...

Disse viste at jeg hadde for lite stigning i hormonbalansen ??? hææ? hva for'no??;) haha...

Så hun henviste meg til gynekolog... å gjett når jeg fikk time da??

15.april 2009!!! jises!!! veeeeldig lenge!

derfor så prøver vi helt til vi skal dit ;);)

Skrevet

Klare du å vente såååå lenge da? Det var jo heilt vilt lenge til! Du kan jo gå til privat gynekolog og få time på dagen. Det gjorde eg (bergen) =) Når det gjelder hormoner og sånt, så er jo det veldig viktig for å kunne bli gravid... visstnok =)

Skrevet

Åi, dette kunne jeg nesten skrevet selv. Jeg sluttet på pilla i oktober i fjor, var så håpefull å hadde store drømmer om å kunne gi et lite hint i julepresangen:) Jeg tenker på det nå igjen, så kanskje vi er heldige denne julen, håper fortsatt jeg da:)

Skrevet

Ja,vi får krysse alt vi har av fingre å tær, og hååååpe på at d blir et "hint" i julepresangene i år :):) hihi :)

Jeg tenker kanskje en body med f.eks "du skal bli bestemor" på, eller bare en helt enkel body for å se om de sjønner no ;) hehe :)

Hadde vært gøy om jeg kunne fått tidlig ul, og ramma inn bildene å gitt de bort til besteforeldrene :):)

herregud,høres jo ut som jeg er gravid allerede da men ;);)

Skrevet

Hei sol85 :)

Ja,jeg må nok sikkert vente så lenge :( *sukk*

Jeg ringte gyn på mandag, men de hadde ikke sjanse til å få meg inn før.. må si det er no dritt!!!

Jeg bor i molde, og jeg aner ikke om det finnes noen privat gyn der jeg??hmm... off ;);)

Ja,hormonene MÅ jo være på topp,for at det skal bli noe ut av denne prøvinga i det hele tatt :):)

Skrevet

Hei sommerfugl-23pp... Tror det fins nåkken sanne i ålesund... ha ej vør dj ha ej villa skjekka det ut... det vå jo fole lenge t april da... i hvertfall sia du he prøvd so lenge.:) Lykke t:)

Skrevet

hmm,ja det kan jeg kanskje gjøre :) skal forresten til ålesund på fredag,så dette skal jeg sjekke ut litt nærmere ;)

Takki takk :)

Skrevet

Jeg tenker på akkurat samme måte!!

Vi begynte å prøve skikkelig 19 desember ifjor, og hadde et blåøyd håp om å ha en positiv test til jul da.. men sånn gikk det jo ikke, det skulle jo mye til også da :)

Så nå har jeg hele året hatt gode anledninger det passet å si det! Når vi var hos familien i våres, sydenturen med familien i sommer.. Og nå til jul selvfølgelig :)

Vi kan jo fremdeles rekke det til jul, men tviler sterkt på at det går..

Så vi får satse på påske, eller sommerferien :)

Men gruer meg litt til 19/12.. Var trist når jeg gikk over 9 mnd.. Da kunne jeg jo teoretisk sett hatt et barn i armene.

Så når det er et helt år - på dagen... Men det går nok helt fint :)

Når jeg leser gjennom innlegget nå høres jeg jo helt skrullete ut, men blir jo litt skrullete av all denne prøvingen :)

Skrevet

Hei sommerfugl :)

Ikke noen spesiell grunn til denne hilsenen, ser bare du er fra Molde - og det er mannen min også, så vi er der noen ganger i året :)

masse lykke til, krysser fingrene for at det klaffer for deg før jul!

Skrevet

Til blirjegsnartmamma :):)

For en koslig hilsning og takk skal du ha. så arti å høre at "lille" molde er "kjent" inne her :):) hehe :)

Krysser fingre for deg og alle andre her inne også :):)

Skrevet

Haha,ja det har du helt rett i :) jeg begynner å kjenne det på kroppen,at denne prøvinga sliter litt alså ;) meen, det skjer nok helt sikkert når vi minst venter det :)

Alle sier at du må slutte å tenke så mye på det, men det er ikke så enkelt som det høres ut som :)

Jaja, vi får vente å se :)

Men det hadde vært UTROLIG gøy om det hadde klaffet for oss føøøør jul!! :)

Skjønner at det blir rart å tenke at du faktisk har prøvd i et år, husker selv hvordan det var... og nå nærmer jeg meg to år,så dette er no dritt... hehe :):)

men som sagt, masse lykke til ihvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...