Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har mange ganger lurt veldig på hva dette kommer av. Fett hår er det ikke lov å gå med, mens kviser skal man liksom bare la være som de er. Jeg opplevde det som tenåring at når jeg gikk med fett hår fikk jeg kjeft av de voksne rundt meg, mens når jeg hadde forsøkt å skjule kvisene med dekkstift og pudder så fikk jeg kjeft for å ha forsøkt å skjule kvisene mine. Jeg syns dette er ganske absurd, jeg. Hva kommer dette av?
Trillet Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Fett hår blir nok sett på som urenslig og et tegn på dårlig hygiene. Selv om mange er plaget med til tross for daglig rengjøring. Dermed ser mange på det som selvforynt og er kanskje raskere til å bemerke det. Mens kviser kommer ofte av hormoner som det riktignok flyter over av i puberteten (og graviditeten for mange) og de aller fleste har det. Mange ungdommer synes det er flaut og ekkelt med kviser og derfor vil nok mange voksne ikke strø salt i sårene ved å bemerke de. Men stakkars deg da.. så fikk så mye kjeft for ting du ikke kunne noe for. De aller fleste vil jo skjule kvisene sine!!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 OMG - er ikke det temaet ferdig debattert ,nøffis? Enkelte har tydeligvis fritidsproblemer. Sitt ikke der og stur - sleng noen fine sløyfer i håret og gå og lek på motorveien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå