Viv xx Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Heisann, noen som er i Østerrike / Tirol? Jeg holder til i nærheten av Innsbruck en periode, er gift med en Østerriker og har en liten gullgutt på 4 mnd :-)
sundog Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Heisann eller Servus! Lenge siden dette innlegget men, ja da er i Tirol i Kitzbühel gift med en Österriker selv ogsaa ,datter 3 aar. Treffes ???? ta kontakt [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå