Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det siste halvåret har jeg hatt hodepine. I begynnelsen kom hodepinen sjelden, kanskje 1 gang i uka med skikkelige tak. Den siste måneden har den vært konstant, med smerter heeeele tida! I dag var første dagen jeg måtte kaste inn håndkleet på jobben, var kvalm og skikkelig skallebank. Har vondt i panna, midt mellom øynene.

Var på legevakta i kveld. Fikk migrenemedisiner, han mente det var migreneanfall jeg hadde. Det kan jeg ikke skjønne, migreneanfall som varer en måned i strekk?

Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til optikern og sjekk synet... det er mitt tips til deg. Var veeeldig plaget under svangerskapet og det viste seg være synet som blitt dårligere....raskt.

Skrevet

skjønner godt hva du snakker om...har vært plaget av det i mange mange år nå..er"bra" i to- tre mnd(da har jeg migreneanfall sånn ca 4-5 ganger i mnd) så går jeg inn i dårlig periode på 4-5 mnd da har jeg vondt i hue mer eller mindre hele tiden,går greit,men sengeliggende minst en gang i uka og våkner med migrene midt på natta..

Har prøvd masse forskjellig tabletter uten hell..nå går jeg jevnlig til soneterapi i dårlige perioder og føler meg bittelitt bedre..

pass på å få i deg passe med drikke.ikke for mye og ikke for lite,legg deg og stå opp til samme tid hver dag og spis med jevne mellomrom..

du bør også sjekke synet ditt..

God bedring!

Skrevet

Jeg har migrene, og oftest er smerten bak ene i øyet. Så kanskje legen ble litt forvirret.. man har jo ikke migrene i en mnd i slengen...

Men ville tatt tipset til Brenda, jeg slet mye med hodepine under svangerskapet og sjekket synet. Hadde blitt veldig dårlig på kort tid..

Så nå må jeg ha briller når jeg skal konsentrere meg med f.eks lesing, og når jeg kjører bil.

Skrevet

Jeg har migrene og stresshodeverk, og i en dårlig periode kan faktisk hodeverken vare i en måned ja!De kommer om en annen. Når et migreneanfall er over kommer hodeverken snikende, som om den visste at jeg skulle slappe av og bare måtte angripe litt! Og sånn kan begge komme og gå..Og når det endelig er et lengre opphold så er jeg skikkelig utslitt:S

Du bør ta kontakt med fastlegen for utredning og evt MR for å være helt sikker..

Lykke til og god bedring:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...