Hilsen Aud Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 ... sjanse til å gjøre noe gøy ut av det for foreldre og svigerforeldre. Tips?
Mumriken 09 + maibebis 12 Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Vi skal og fortelle det på julaften, og vi har kjøpt t-skjorter til de kommende besteforeldre På svigers sine står det "Jeg skal bli BESTEFAR" og "Jeg skal bli BESTEMOR" på forsiden og "...igjen" på baksiden. Og på pappa sin står det bare "Jeg skal bli BESTEFAR"
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 jeg går også inn i 2 trimester på julaften...ganske spesielt...
♥REBECCA♥ Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 jeg er en dag unna 19 uker på julaften,og nesten halveis,utrolig fort ting går framover:)
Pusemamman Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Hvis alt går bra - og det gjør det jo - kjøper vi kaffekrus til alle sammen med "mormor", "morfar", "oldemor" osv til dem i julegave. Og til min mormor tenkte jeg å legge med et UL-bilde Fant også et dikt som jeg syntes var søtt og som skal settes i en ramme: Du kan ikke med det samme Fyllet få til denne ramme Men til juli neste år Du et duggfriskt bilde får For storken den vil komme Innen sommeren er omme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå