ehtaner84 Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 jeg har klausdrofobi, noe helt sinnsykt. tar ikke heis, unngår tuneller, etc. til og med da morkaka satt fast, full av de værste riene, og ble sendt på operasjonsbordet klarte jeg å spørre om jeg måtte inn i en heis. SÅ ILLE ER DET. har stooooore plaGer med hofter, knær og ankler og må derfor inn i en mr trommel om ikke så alt for lenge. JEG GRUER MEG SÅ INN I HEL....... noen her som har vært inni en? hvordan var det? kan man bli sendt inn med bena først? skal jo ikke avbilde hele kroppen, bare bena. HJEEEEEEEELP!!!!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg tror du kan få en type avslappende pille el noe hvis du forklarer dem hvor alvorlig ille klausen er.... Har tatt MR av kneet og fikk da bare sendt inn bena.... bare slapp helt av, det er ikke så ille og du får den hjelpen du trenger uansett=))
makkapakka med spire Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Hei, uff det hørtes ikke noe kjekkt ut. Jeg har tatt MR av bekken, og da var jeg inni en trommel som var ca 1m bred, slik at bena og overkroppen lå utenfor. Ikke noe skummelt i det hele tatt.. Så hvis det er en slik du skal inn i så er det ingenting å grue seg for:O)
Krusemynthe Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har vært, og det var ikke så skummelt som jeg trodde. Jeg har også snev av "klaus", men det var virkelig ikke noe problem. Det er ikke en hel trommel lenger (hvertfall ikke der jeg var) så størsteparten av kroppen er til enhver tid utenfor selve maskinen. Men det bråker noe helt for j... (var forresten også i MR for mange år siden på et annet sykehus, og da var det mer en trommel, som du kaller det, men jeg velger og tro at det er utvilkingen som har gjort dem mindre, slik at moderne MR-maskiner ikke er slike rør/tromler) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå