Gå til innhold

Noen som bruker brune linser her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken type bruker du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har. bruker fra fargedelinser.no de som heter brown og er de mørkeste de har. tror de heter noe med dimension eller noe.

Skrevet

ellers kan du sjekke everywayfashion.blogspot.com

mener bestemt monajenten skrev hvilken type hun hadde kjøpt.

Skrevet

Hvilken farge har du på øynene?

Jeg har kjøpt fra fargedelinser.no. De brune fra freshlook colorblends, men jeg tror de er for store og det ble ikke så pent. Kunne dessuten se fargen min igjennom. Ønsker noen som dekker mer.

Skrevet

ah ok. ja det er de jeg har bestilt også. man kan alltid se fargen mellom pupillen og fargen liksom. blir en sprekk når pupillen trekker seg sammen. .mamma har noen heldekkende men de tror jeg du må til optiker for å få..

Skrevet

Ja jeg ser at de som Monajenten bruker er expressi ons colors brown. Jeg tror det er samme problemet for meg med disse som de andre, da jeg ser at basiskurve og diameter ikke er samme strl som de optiker har gitt meg.

Skrevet

Noen som kan anbefale noen andre?

Skrevet

http://www.fashiondiva.no/category1.asp?CatID=18

bla deg nedover.

Jeg har to par brune, et par sorte med stjerner, to par blåfarger og jeg bare elsker disse =)

Har de tredelte brunefargen og en sparkle og de er bare råsexy på hehe =)

Oki følte meg litt 14tiss nå men hvertfall sjekk de ut, og de dekker bra!

Skrevet

MojoChik & BabyZara, hvilken strl er det på de linsene?

Skrevet

Eg har brukt noen ganger fra Freshlook, fikk de billig av min søster som er optiker. Men var ikke behagelig å gå med, de var liksom for store for øynene. Er jo ikke heldekkende, så om en går helt innpå kunne en nok se at det ikke var naturlig. Men var hvertfall et blikkfang for meg- de fleste la merke til det..

Skrevet

på mine brune 3 tones er det DIA 14.0 mm og BC 8.6mm

de dekker veldig bra og har ikke sånn glippe på pupillene

Skrevet

hmm, tro om jeg kan bruke dem da? Ska ha 8,6 og 14,2...

Skrevet

hmm syns nå de jeg har er ganske store, men vet ingenting om størrelser egentlig, bare leste fra pakken, men du har vært hos optiker å vet du skal ha den størrelsen?

Skrevet

ja det stemmer. Har sånn linsekort hvor strl står

Skrevet

ok... regner med at linsene på fashiondiva er "standar" så kansje du trenger litt større men er snakk om 0.2 mm da... kan jo høre med en optiker? Hvertfall er de rimelige på fashiondiva, og de ser veldig bra ut på øyet =)

Men lykke til med å finne passe brune linser =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...