Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Sett at man har funnet ut at man er gravid, men har en 20-pakning som man på død og liv skal røyke opp. Hva er da best/verst, å røyke hele pakken på en dag og "bli ferdig med det", eller å røyke en røyk om dagen i 20 dager?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 "Et retorisk spørsmål er et spørsmål som stilles uten at man forventer et konkret svar, men heller for å understreke et poeng. Retoriske spørsmål retter seg ofte mot følelser."
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 ville røyka den som jeg ville jeg!nå er det vist at nikotin i små mengder er bra
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Vil tro det er like ille for du får alikevel i de 20 røyk fulle av gift. Personlig ble jeg uplanlagt gravid. Den dagen jeg fant ut at jeg var gravid bestemte jeg meg for å røyke opp 20-pakningen jeg hadde for hånd. 5 dager etterpå var den tom å jeg sluttet å røyke. Det var ikke med god samvittighet jeg tok de siste røykene, men uansett jeg gjorde det sånn. Visste at nå var det slutt på røyk så måtte bare ha noen dager på å forbrede meg på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå