Gå til innhold

Når begynte din kjære å krabbe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må jeg nesten spørre svigermor om:)

Skrevet

Som i min kjære samboer? Tror ikke han krabbet så mye, men han gikk da han var 9 mnd..

Jeg krabbet på min 6 mnd dag..

Skrevet

Mitt barn eller kjæreste??

Datteren min begynte å krabbe da hun var rundt 6-7 mnd, før det ålet hun seg bortover men først da kom hun seg opp på knærne.

Når kjæresten min begynte å krabbe aner jeg ikke, vet bare at han slutta med bleie når han var knapt 2 år. Å den historien har jeg hørt hundre ganger, tror han er litt stolt av det..jaja hehe

Skrevet

han begynner å krabbe etter kl 3 natt til søn... hihi!

Skrevet

Eldste tuppa krabbet så si aldri egentlig. Ålet seg mer da hun var 6mnd men sluttet med det da hun reiste seg og gikk rundt bordet da hun var 8mnd så gikk hun da hun var 11mnd :-) Lillebror begynte også og åle da han var 6mnd og da han var 8mnd begyte han og krype sikkelig. Nå er han 14mnd og er som en lite ræser ;p hehe

Skrevet

Hehe meg i amme tåke:P mente deres kjære barn:) Lille gutt her er 4 1/2 mnd gammel å det er ikke lenge til han krabber:)

Skrevet

Eldstemann krabbet da han var 8 mnder, noen dager etter han reiste seg opp og sto for første gang, Minstemann har stått i krabbestilling i over 1 mnd og krabber fremdelles ikke men han åler seg frem da, han er 6,5 mnd. Så det kan ta tid fra de står i krabbestilling til de krabber.

Skrevet

Er vell en viss fare for at han krabber inn på hotellrommet etter julebordet ja *hihi* Er vell heller dårlige utsikter for sex da ;)

Nei, seriøst. Tror hun var 4,5-5mnd gammel da hun fikk fart på ålingen fremover. Noen uker senere fikk hun rompa lenger opp.

en mnd eller to etterpå for hun avgårde på alle fire i skikkelig krabbestil.

Den høyre fot og ben frem, for så å flytte venstresiden etter osv.

Hun ålte seg lenge bakover før hun klarte å komme seg fremover.

12mnd gammel gjekk hun. 12,5mnd gammel _løp_ hun. Nå (enda ei uke senere) fyker hun som en virvell over gulvet og sier "mamma,mamma,mamma". Jeg kjenner alt nå at dette kan blir travelt om det ikke bare er en fase!

Nyt det så lenge det varer! De vokser og utvikler seg sabla kjapt :/

Skrevet

Nå er hun forresten snart 13mnd og danser med hendene over hodet.....

Måtte bare legge det til også.

Nyt "babyen" din så lenge du har den!

Plutselig er han klar for skole......

Skrevet

førstemann krabbet da han var 8 mnd.

mini på 10 mnd krabber fremdeles ikke. han sto i krabbestilling et øyeblikk da han var 5 mnd..står OFTE i stillingen nå, men åler seg likevell..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...