Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Kanskje detter er noe for deg ? http://www.youtube.com/watch?v=TEe8w9YSOoc&feature=related
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Eh........eller kanskje ikke kanskje;-DD Det er litt over the top og ikke min kopp med te osv!! Men sikkert stas for de som liker sånt;-)
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Til og meg jeg som er himla glad i å pynte med lys syns der der ble litt for mye...Å tenk dere den strømregninga da!!!! Gubban.... Lastebilen ja,den smaker av Jul for meg.Men litt tidlig å få stemninga nå. Men jeg må kjøpe inn ny rudolf til vinduet.Den forige daua av heteslag tror jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå