NUNNO Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Hva synes du var bra og evnt ikke så bra med den? Hvor lenge kunne den brukes? Virker ok, spesielt for oss som har stor seng??
SannaMor Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Fikk den i gave av min mor som syntes den virket supersmart. Så kan man amme på natta og sovne i senga med beibi som er trygg... mente hun. Så, har dessverre ikke erfaring selv, men erfarne mor mente jo den var fin da, hehe. Vi har også stor seng, det er nok en fordel...
NUNNO Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2008 Åja, så du har ikke fått barnet enda mener du? Takk for at du svarte! Venter i spenning på å høre om noen vet hvordan den fungerer praksis da : )
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg var heldig og fant en sånn på tilbud. Bruker den i senga om natta og ellers rundtomkring i leiligheten på dagtid. Synes den er super jeg! Har lammeskinnet til snuppa oppi der, en sånn gammeldags bleieklut under hodet for gulp og så hun ikke ligger med hodet ned i skinnet, samt helseteppe og dyne på. Hun sover så godt oppi der atte
NUNNO Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2008 Høres topp ut da! Hvor kjøpte du den og hva kostet den? Har sjekket på nettet og de sa jeg måtte finne forhandlere på vestlandet..... Har funnet endel, men ingen av de informerer om at de selger dette produtet når je leser på nettsidene deres. Takk : )
1+1=2* Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg kjøpte den da jeg gikk gravid med eldstemann (for 3 år siden). Fikk ikke brukt ammemadrassen optimalt da gutten vår bare ville sove nær puppen min. Men jeg brukte den også mye på dagtid. Ammemadrassen er veldig lun og fin for de små og lett å flytte rundt på. Jeg betalte rundt 700,- den gang. Faktisk bestilte jeg rett fra DryKid. Se her: http://www.dry.no/ Jeg anbefaler ammemadrassen! Man klarer seg helt sikkert fint uten, men den er veldig grei. Og så er det deilig at den også fungerer som tisselaken og er lett å vaske.
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Den er SUPER! Kjempe fin å bruke til amming og samsoving + at den gjør sprinkelsengen litt lunere og tryggere for de minste babyene. Vi bruker den fortsatt til 2,5 åringen som overmadrass med sidene lagt ned, har hun tisseuhell på natten så er det bare å kaste den i maskinen også er den tørr igjen til kvelden Vi har ikke kunnet bruke vanlige tisselaken til frøkna her fordi hun blir så klam og gjennomsvett, derfor er den madrassen ekstra genial. Et av våre beste kjøp faktisk!
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 Kjøpte min hos Brio på vestkanten til 499,- det var en rest de hadde Har også sett den på Brio i åsane senter men da til fullpris.
NUNNO Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. oktober 2008 Tusen takk for hjelpen alle sammen! Blir nok en sånn madrass ja
Gjøkeredet③ Skrevet 30. oktober 2008 #11 Skrevet 30. oktober 2008 Åh, denne tråden hjalp... Har fått anbefalt Drykid av venner med småttiser, så jeg kjøpte madrass og overmadrass.. Drøyde litt med ammemadrassen, men nå tror jeg pinade jeg kjøper den også...)
NUNNO Skrevet 1. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 1. november 2008 Ja, nå har jeg bestilt på lilleprinsen! Takk for hjelpen!
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 1. november 2008 #13 Skrevet 1. november 2008 Jg har en slik, men har ikke brukt den noe særlig, og hadde ikke kjøpt den igjen om jeg hadde visst at jeg ikke skulle bruke den. Babyen sover oppi sprinkelsengen, men i vognbagen sin. Senga vår er for liten til at han kan sove mellom oss, dessuten røyker pappaen. Når pappaen er bortreist, sover babyen i den i sengen sammen med meg, og da ser jeg helt klart fordelen. Jeg vile ikke brukt den rundt omkring i huset slik som en person her sier at hun gjør, for veggene er så myke at babyen kan lett trille ut, i hvert fall når de er eldre. Men ikke for å løfte den moralske pekefinger altså. Jeg lar babyen ligge i bagen og flytter den rundt i huset.. Men OBS!!! Ikke bær i stroppene på bagen. Den tipper veldig lett over og en liten nyfødt triller ut lett som bare det. Det var vi på akutten etter at vi fant ut nemlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå