Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Kanskje dette er noe for deg da ? http://www.youtube.com/watch?v=TEe8w9YSOoc&feature=related
Tommage♀♂ Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Hehe, det var jo stilig i denne sammenheng da, men herregud jeg hadde blitt gal av å vært nabo til det huset i vinterhalvåret!
*Timulia* Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Spesielt de juletrærne som blinker i takt med musikken tror jeg hadde gjort seg utenfor mitt rekkehus...... he he
Musemor med tre søte små Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Det tror jeg hverken min strømregning eller minn sikringsskap ville tålt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå