Gå til innhold

Når vi er inne på ull til ungene.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange sett har dere til ungene? Strømpis/stilongs og trøye/body??

Jeg har bare to strømpiser i ull til begge to og 3 body til minste og 2 trøyer til største. Skal kjøpe mer for det blir jo altfor lite... Men hvor mye trenger jeg egentlig ????

Trøye/body bruker jeg 2 ganger, hvis de ikke er møkkete. Samme med stilongs..... (for da bytter jeg jo sokkene)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker en tynn bomullsgenser, t-shirt eller helt tynn fleece utenpå for å slippe skift pga mat. Jeg kan bruke ullundertøyet flere enn to ganger. Kommer an på hvor skittent det er. Mine gutter er ikke svette og klamme heller.

Tror bhg gutten min har 4 stilongser og 5 trøyer. Det skal jo være skift i bhg, og så arver han en del etter broren. Noe er forresten superundertøy.

Skrevet

Har 5 sett til lille tulla, syns det er passelig. Prøver å bruke det 2 dager før det går i vaske maskin...

Skrevet

Har to skift liggende i barnehagen, og 4-5 sett hjemme. Går oftest ett skift for dagen, iallefall av trøyer.

Kunne klart oss med færre, men da måtte jeg vasket oftere ;p

Skrevet

Har syv stilongser/strømpebukser og fem gensrer.

Bruker de opp til 2 ganger vis dei ikke er skitne.

Skrevet

Takk, det var omtrent noe slik jeg hadde tenkt meg,... at jeg handler 2 sett til til hver av dem. Jeg bruker også noe utenpå trøyene slik at de ikke blir skitne og heldigvis kan jo janus ull (som jeg har mest av) vaskes på 40 grader så det går sammen med annen klesvask (vanlige gensere og bukser)

Det hjelper mye!!

Skrevet

Jeg har fra Spar kjøp (Tom og Trine, eller hva det nå heter) og har ca. 12-13 sett. Vasker dem alene med Milo så greit å få samlet opp litt og ikke kjøre halv tom maskin (så med våres ullklær også så blir det ca. en ullmaskin i uka).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...