Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Forslag og forslag.. dette var hva vi kjøpte. Vi kjøpte en tinntallerken med inngraverte data (fødselsdag, vekt, lengde, dåpsdag), sånn til å ha bilde inni. Henger på veggen i stua, ser på den hver dag, men den dagen barna blir store og flytter hjemmefra, så får de den med seg.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Barna får mye smykker og sølv i dåpsgaver (ofte).. Så det vi gjorde var å åpne en konto til barnet hvor vi setter inn litt penger hver mnd. For det syns vi var en fin dåpsgave til barnet vårt, noe han ikke ville få av noen andre. =)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Vi kjøpte en stol med et barnemotiv, og som det stod navn og fødselsdato o.l. Man kunne også få malt på en liten hilsen. Dette er noe barnet kan ha med seg hele livet, og blir noe helt annet enn smykker og annet sølv. Vi bestillte fra www.tusserogtroll.no men er også andre som maler slike stoler;)
birrisj05.02.09 Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Smykker og diverse sølvgreier er jo så vanlig å gi, og det får de sikkert nok av.. jeg fikk penger på konto av mine foreldre.. og en bibel tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå