Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 jeg har invistert meg veien til førerkortet på cd-rom, har nå sittet å lest i veldig mange timer. tok den testen så tilhørte cden å klarte alle 45 spørsmålene riktig, er jeg nå trygg til å gå på biltilsynet å ta prøven der? kan jeg forvente meg sånn noenlunde di samme spørsmålene, eller er det helt hull i hode på biltilsynet?
Bøllefrød Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 ta testen på teoritentamen.no klarer du den der burde du klare den på biltilsynet. er denne siden kjørelørere anbefaler =p koster 30 kr da kan du ta prøven så mye du vil i løpet av 24 timer. lykke til =)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Den som hun over sier er ganske så lik den på biltilsynet:) Klarer du de så er du godt på vei:)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 hei igjen! nå har jeg toke den prøven som dere har nevnt, har bestått denne 4 ganger på rad nå, er jeg da trygg til å ta den på biltilsynet? vil spørsmålene være lik der ute som på denne prøven? har nemmelig dysleksi så viss di gjør det enda verre enn disse spørsmålene så stryker jeg nok me glans.. HI
<3 N & M <3 Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 jeg greide de på den siden med 0 feil, men jeg strøk på biltilsynet fordet.. enda jeg brukte den siden mange mange ganger. og greide den der hver enste gang.. men fortsatt greide jeg ikke den på biltilsynet.. men selfølgelig, håper at du greier den der med glans:)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 tuller du nå? er spørsmålene virkelig så gale der ute? trodde jeg hadde et lite håp nå, men ska dit imårå å ta den, så for jeg heller se sjøl ka jeg må gå gjennom..hehe.. har du tatt den mange ganger?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 ja d e nok mopedjenta her, er nettopp fylt 16år så nå skal jeg kjøre moped med 3 unger på slep. går fint d anonym 20:08? for du gjør vel det stadig du?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 Når du står på 3 av teoritentamen.no sine tester på rad, ta en på zensor.no. Dyrt, men klarer du den kan jeg nesten garantere at du står på teorien. Gjorde det for noen måneder siden, klarte teorien med 0 feil )
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #10 Skrevet 30. oktober 2008 bestod teoriprøven på biltilsynet idag HI
Bøllefrød Skrevet 30. oktober 2008 #13 Skrevet 30. oktober 2008 flink du er =) har hørt at 74% styker på bil teorien.. holder på med den jeg å, mangler bare teorien, men sliter litt med den. er ikke den som er så flink til å sette meg ned å lese heller =/
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #14 Skrevet 30. oktober 2008 må innrømme at jeg syns den på biltilsynet va enklere enn den på teoritentamen.no har ikke lest boka i det hele tatt, satt kun med den prøven på internett, syns di 30kr var verd d
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #15 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg brukte kun teoritentamen.no sine sider i et døgn og raste gjennom selve prøven hos biltilsynet på 15min og stod *hehe*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå