mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Er det lille som tisser som jeg har hørt eller er det noen annen grunn til dette?? Er ikke ofte dette skjer altså, men i sted hodt dette på i nesten 30 sekunder..
my babyboy - Har født!!! :) Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 lurer på det samme... kjennes neste ut som det vibrerer i magen noen ganger.
Lille_Sebastian :D Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Samme er det her, men kjennes også samtidig som han "vibrerer" der inne att jeg får strøm igjennom magen, skikkelig vondt :S Jm kunne ikke engang svare på hva det var... :S
jinte1983 Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 slik har jeg innimellom også, hadde det også i forrige svangerskap, men har ikke tenkt så mye på det. kan sammenlignes med en hund som har badet, og som rister av seg vannet, hehe....
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 det kjenner jeg også av og til!!! akkurat som en nybadet hund som rister seg....tenkt det jeg også spørs om det er normalt da??? men har ikke kjent det før og dette er 3.barnet mitt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå