Gå til innhold

kjenner jeg er oppriktig bekymret for setefødsel....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo bare 23 uker på vei. men babyen står alltid med hodet opp og alle sparkene kommer nedover. Med snuppa lå hun andre veien hele tiden.

er det reelt å tro at babyen ikke snur seg og kommer med rompa først eller er jeg bare "dum" som bruker energi på å bekymre meg for dette?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dum er du ikke. Alle gravide bekymrer seg for ting som mest sannsynlig ikke kommer til å skje:)

Babyen kan snu seg ti tusen ganger før fødsel. Når du har passert 30 tallet i uker begynner jm å tenke på det. Til da er det ingenting å kaste bort energi på:)

Lykke til uansett hvilken vei h*n kommer

Gjest Sekretøsa
Skrevet

For mitt vedkommende var det MYE mer behagelig med setefødsel, fremfor en vanlig fødsel!

Ikke tenk på det enda, det går seg nok til :o)

Skrevet

Ifølge svigermor er det ikke noe å bekymre seg for. Vi snakket om det senest igår. Yngste hennes ble ødt med rumpa først (gubben min), og det tok bare lengre tid enn de andre, det var ikke noe vondere. Og hun visste ikke det var setefødsel før hun var i fødsel.

Skrevet

Forresten så kan babyen enda snu seg, vet om tilfeller hvor babyen har snudd seg like før fødselen.

Skrevet

Ingen grunn til bekymring enda, jenta mi satt i sete til uke 39, snudde seg dagen før jeg egentlig skulle ha keisersnitt pga seteleie. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...