Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den bedre enn andre ullpysjer? Er det vært pengene, eller kan jeg like gjerne kjøpe en annen billigere? Vi bor i veldig kaldt hus og snuppa er iskald.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte bare Nøstebarn da ungene var babyer, men nå er minste 3,5 år og planen er å bruke ullundertøy under pysjen hvis det blir så kaldt senere i vinter. Kjøper Janus.

Skrevet

jeg vil definitivt anbefale nøstebarn sin, bruker det hver natt! den er fantastisk;) nå har jeg fått temmelig dilla på ubehandlet ull da, og ville ikke gått for noe annet!

Skrevet

Den ble for varm for våre gutter, så endte med å bruke den til vogndress istedet.Er anvendelig sånn =)

Vi bruker janus og cubus (de i ren ull) sine og de er perfekt, men nå har vi det ganske varmt da, så om barnet er iskaldt så er sikkert den fra nøstebarn super!

Du kan jo kjøpe kun 1 og henge den til lufting på dagtid, så kjøpe en billigere type som du bruker de gangene du må vaske nøstebarn-pysjen (som er sjelden med mindre de spyr, tisser, bæsjer e.l). Da blir det jo ikke så ille pris likevel.

Skrevet

Er virkelig verdt pengene den koster. Vi hadde prøvd alt, inkl andre ullpysjer og han var svett, varm og klam. Fikk 2 stk nøstebarn pysjer til jul og de vekslet vi mellom hele vinteren og langt ut på våren, han var aldri svett, varm men holdt en perfekt temperatur. Like fine selv i hvit farge og skal gå i arv til lillesøsteren. Generelt har jeg aldri vært misfornøyd med noe fra Nøstebarn og vi har brukt klærne masse, f.eks ullfleecedressen nesten hver dag i perioder.

Skrevet

Vi har brukt Janus-pysj på vår gutt siden har var nyfødt. Er kjempefornøyd med den. Billigere og sikkert like bra ;)

Skrevet

Har en nøstebarnpysj, men er mer fornøyd med de to lillegutt har fra Janus.

Skrevet

Har en pysj fra nøstebarn som er bra men den jeg er mest fornøyd med er en supermyk ullpysj i merket "stilongs." Var så god at jeg kjøpte i todelt til meg selv i str. 16 år, he he.

Skrevet

Hadde nøstebarn pysj når hun var mindre, nå har vi janus, men må kjøpe en ny fra nøstebarn. Den fra nøstebarn er mye tykkere enn janus (som er ganske så tynn). Og tykt er bra for her sparker hun av seg dyna, og vi har det ganske kaldt på soverommet.

Dyrere enn janus, men også bedre syns jeg.

Skrevet

Hvis du vil ha en som er tykk og skikkelig varm, vil jeg absolutt anbefale nøstebarn sin. Janus sine er også gode, men mye tynnere.

Skrevet

Liker også Nøstebarn sine klær, men synes at pysjen er så vid i halsen og rundt armene... Liker Joha og Janus pysjene bedre, de er tynnere, men åpningne ikke llike vide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...