Gå til innhold

Ang inntenkt...13 500.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene mamma og hjemme med barnet mitt,har 13 500 inn i mnd.(Det er overgangsstønad,barnebidrag og barnetrygd)

Er det flere som har det slik?det er altfor lite å leve på i Oslo,så måtte flytte hjem til mine foreldre..

Det var uplanlagt som dere kanskje skjønner,jobbet fulltid i en frivillig organisasjon da jeg ble gravid,så det ble ikke noe perm penger.

Men,lurer på,er det flere som har det slik??Hvordan løste du det?

Barnet mitt er 6 mnd,så når det blir 10-12 mnd så begynner jeg å studere/jobbe igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan søke bostøtte, tror det er rundt 2500-3000. hjelper sikkert på.

Skrevet

Hva med å få hjelp til å passe barnet og få en ekstrajobb?

Skrevet

Hvis du har flyttet hjem til dine foreldre burde 13500 holde leeeenge pr. måned.

Det er jo ikke samfunnets feil at du har satt deg i en situasjon hvor du ikke har krav på foreldrepenger.

Hva levde du av tidligere hvis du jobbet fullt og ikke fikk penger?

Skrevet

Hva levde du av før du gikk ut i permisjon??

Skrevet

Jeg har samme inntekt som deg. Ble også uplanlagt gravid, med p-piller.(har en tenåring og en baby)

Gikk på skole da jeg ble gravid (rakk akkurat å bli ferdig før fødsel), så har derfor ikke rett på permisjonspenger. Med husleie på 6000 kr, sier det seg selv at det ikke blir mye igjen å leve for. Har egentlig ingen gode råd å gi deg, bortsett fra å søke om bostøtte. Det har jeg gjort nå, men har ikke fått svar enda. Lykke til:-)

Skrevet

jada,13500 er nok av penger det,når jeg bor hjemme.

men med boutgifter på 8000 tilsammen,så er det jo 5500 igjen,og det er litt lite til å dekke alt,men med bøstøtte går det nok bra da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...