Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har hatt to netter på rad med lite søvn nå (4 timer og 5 timer med mange avbrudd) Det er mye mindre enn det jeg trenger for å være uthvilt - og har sett frem til å gå å legge meg tidlig i kveld - i håp om ei god natts søvn. Men hva skjer : I stedet for at alt er et ork,og at jeg bare teller timer til leggetid for de små - så får jeg superenergi. Har tatt meg av begge ungene (aleine med dem hele uka) og samtidig laget middag, vasket klær, støvsugd, badet begge gutta, vasket badet ordentlig, skrubbet dusjkabinettet med salmiakk og tatt avkalking av de stygge fugene, ryddet og vasket kjøkkenet, renset platetoppen - og ryddet leker. Og lagt frem tøy til bhg i morgen og tømt søppel i alle spann. Og nå som kråkene sover, sitter jeg her. Føler meg ikke spes trøtt heller....Rare greier.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Så fint da!! Da har jeg et forslag til deg: Kom til meg en tur og legg sammen klærne på stativene mine, støvsug og vask gulvene, tørk støv i reolene og rydd rommet til 4-åringen. DA skal du nok bli tappet for energi!!!!!! )
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Hehe, har litt igjen å ta av her også før huset skinner. Men det begynner å hjelpe.
Monajenten Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Sånn er jeg også. Nå står jeg opp tidlig om morgenen, leverer i bhg og går på skole, i motsetning til tidligere hvor jeg var i permisjon. Jeg kommer meg ikke i seng før i to-tretiden, og trodde det skulle endre seg nå. Men neida, jeg våkner helt når de er i seng. Ikke får jeg sove tidligere heller. Jeg har gjennomsnittlig 3-4 timer søvn hver natt. Skjønner ikke hvordan jeg fungerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå