Gå til innhold

Hevelse mest på hø. side av magen??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 21 uker i morgen, og opplever ofte at magen blir steinhard, og at det da "hever seg" nokså kraftig, spesielt på hø. side av magen (hø. side fra mitt ståsted). Magen ser da nesten deformert ut, som om at jeg har en svær cyste på høyresiden. Hva kan dette være?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg også hatt det i noen uker... er 21+3 uker på vei. men kjenner det bare når jeg ligger på ryggen, ikke når jeg står. Lurer også på hva det kan være for noe.

Skrevet

Jeg er også større på høyere side ved navelen. Er 23+5 i dag. Jeg har fått vite at det er fordi babyens hode ligger der. Han ligger med hode det og på skrå ned mot venstre hofte. Sånn har han liggi noen uker. Så snur han seg og så går det ikke lenge før han er tilbake på den "faste" plassen. Mange som sier det at magen min er ujevn. Hehe...

Skrevet

Magen min er også størst på høyre side.. Og på ulen viste det seg at hode til bebien ligger på høyre side. :)

Skrevet

Min mage er også slik . Nå er jeg 22 +2 . Kjenner at det sparker på venstre side :) , så da er det nok hodet som gjør at magen er større på høyre side.

Skrevet

det er kynnere du har, livmoren trener seg til fødselen.

inni magen ligger det jo en baby, og han kan godt ligge på høyre side, se svarene over som sier at han ligger med hodet på den siden.

Magen min var også sånn på den tiden, som om livmoren var mest på den ene siden. Og det kjennes ekstra godt når man har kynnere og magen blir steinhard!

Ingen grunn til bekymring :)

Skrevet

Dette her har jammen meg jeg også lurt på!!! Og jeg er bare 15 uker... Magen min blir steinhard når jeg har hatt orgasme eller kynnere... Og da blir det hardt på høyreside fra mitt ståsted og jeg syns jeg har begynnt å kjenne noen småbobler i venstre siden (jeg er andregangs). Da får jeg ta det med ro da :)

Skrevet

Akkurat samme her, Mamma til Håkån+spire :)

Hatt det bare en gang da... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...